גבר נדקר בבית מלון בלאס וגאס, שלושה תושבי קליפורניה נעצרו
משטרת לאס וגאס ממשיכה לחקור את הנסיבות שהובילו לתקרית האלימה ב-MGM Grand בשבוע שעבר. חרף כתב האישום החמור שהוגש נגד החשודים, ביהמ"ש ראה לנכון לאפשר להם להשתחרר בערבות

שלושה תושבי קליפורניה — שתי נשים וגבר — נעצרו בחשד שתקפו ודקרו אדם בבית מלון מרכזי ב"סטריפ" המפורסם של לאס וגאס מוקדם יותר החודש.

אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

השלושה — מוניקה חוארז, פיית' בנט וניקולס לאוס — מואשמים בשורה ארוכה של עבירות חמורות, לרבות ניסיון רצח באמצעות נשק קטלני, תקיפה באמצעות נשק קטלני, קשירת קשר לרצח באמצעות נשק קטלני וקשירת קשר לתקיפה באמצעות נשק קטלני. אם לא די בכך, חוארז ולאוס מואשמים גם בסיוע לעבריין.

לפי משטרת לאס וגאס, הפרשה החלה ביום שני האחרון, ה-3 ביולי - שיא חופשת יום העצמאות. באותו יום, בשעה 7:15 בבוקר, מאבטחים בבית המלון והקזינו MGM Grand קיבלו דיווח על אורח במלון שנדקר בחדר בקומה החמישית.

הקורבן סיפר כי הכיר אישה, שבהמשך זוהתה כפיית' בנט, והוא הסכים לשלם לה כסף בתמורה לכך שתקיים עמו יחסי מין בחדר בקומה החמישית. בשלב מסוים, גם החשודה מוניקה חוארז נכנסה לחדר, ובנט דרשה מהקורבן לעזוב את החדר. לאחר מכן, גם לאוס נכנס לתמונה.

שלושת החשודים, מימין לשמאל: חוארז, לאוס ובנט (צילום: Shutterstock)

"הקורבן זוכר שראה את החשודה בנט כשהיא מחזיקה בסכין או אולר, אך לא בטוח אם היא או לאוס דקרו אותו", נכתב בדוח האירוע של משטרת לאס וגאס.

לאחר שהבין שנדקר, הקורבן יצא מהחדר, התקדם לעבר המעלית והזעיק את המאבטחים. בחיפוש שנערך בקומה, המאבטחים מצאו כתמי דם - הן בחדר והן במסדרון ובסמוך למעלית.

מאבטחי בית המלון העבירו לשוטרים את התיעוד ממצלמות האבטחה, וכבר באותו ערב שוטרי משטרת לאס וגאס פשטו על בית בעיר שבו השלושה היו.

שלושת החשודים נעצרו, אך מסיבה שאינה ברורה בית המשפט ראה לנכון לאפשר להם להשתחרר בערבות עד הדיון הראשון בעניינם, שצפוי להיערך רק ב-1 בנובמבר.

YOU MIGHT ALSO LIKE