עו"ד מפלורידה שהורשע בפדופיליה בדרום מזרח אסיה - גורש לארצות הברית
תושב טמפה בן 40 ריצה שנתיים וחצי מאסר בכלא בקמבודיה בגין תשלום והתעללות מינית בארבע ילדות בנות פחות מ-15. אם ביהמ"ש האמריקאי ירשיע אותו - הוא יכול לשבת 170 שנה מאחורי סורג ובריח

עורך דין מפלורידה גורש בחזרה לארצות הברית לאחר שנתיים וחצי בכלא בקמבודיה, דרום מזרח אסיה, שם ריצה מאסר בגין התעללות מינית בארבע ילדות צעירות. 

בית המשפט האמריקאי יעמיד אותו לדין, ועשוי להכניס אותו ל-170 שנה מאחורי סורג ובריח אם יימצא אשר בפשעי מין נגד ילדים.

רו ג'יימס קלין בן ה-40 נמצא כעת במעצר בית בביתו בטמפה, לאחר שהוגש נגדו כתב אישום על ידי משרד המשפטים בפברואר 2021, שנתיים לאחר מעצרו בקמבודיה.

הוא עומד בפני חמישה סעיפי אישום של עיסוק בהתנהגות מינית בלתי חוקית במקום זר, וסעיף אחד של החזקת חומרי ניצול ילדים. כך לפי ההודעה הרשמית שמסר ה-DOJ.

קלין, עורך דין במקצועו, מואשם כי נסע לקמבודיה בפברואר ומאי 2019, שם הוא שילם עבור מין לארבע ילדות, כולן מתחת לגיל 15. 

בבית המשפט האמריקאי, בן ה-40 טען לחפותו ודחה את ההאשמות נגדו. בינתיים, ביום שני האחרון הוא שוחרר בערבות של 100,000 דולר בתנאי שישהה במעצר בית לאורך כל שעות היום, כולל ענידת מכשיר מעקב על גופו. כמו כן, נאסר עליו להשתמש באינטרנט ולקיים כל קשר עם קטינים. 

אם יימצא אשם, קלין עשוי להישפט ל-30 שנות מאסר פדרלי על כל סעיף של עיסוק בהתנהגות מינית בלתי חוקית במקום זר, וכן 20 שנים נוספות בגין החזקת פורנוגרפיית ילדים. 

עוד בשנת 2019, קלין זוהה על ידי Action Pour Les Enfants - ארגון לא ממשלתי החוקר חשודים זרים בפדופיליה בקמבודיה - לאחר שהקורבנות פנו לרשויות וחשפו כי עורך הדין שילם 120 דולר לכל אחת מהן עבור המעשים המיניים. 

כאמור, הוא הורשע בגין התעללות בילדות קטינות וריצה שנתיים וחצי מאסר בכלא הקמבודי. הוא גם חויב לשלם קנס זעום של 200 דולר לביהמ"ש וכ-3,750 דולר פיצויים לכל אחת מהקורבנות, כאמור כולן מתחת לגין 15 בזמן שההתעללות. 

גירושו מקמבודיה אל ארה"ב נגרם לאחר חקירה משותפת של ה-FBI ורשויות החוק של קמבודיה, בסופה נקבע כי יש מספיק ראיות להעמידו לדין בארצות הברית. 

קלין סיים את לימודים בבית הספר למשפטים של אוניברסיטת מיאמי בשנת 2010, אך לא היה זכאי לעסוק בעריכת דין בפלורידה עקב בעיות תשלום עמלות. לא ברור אם ומתי עסק בעריכת דין במדינת הסאנשיין.

YOU MIGHT ALSO LIKE