ספינת התענוגות הגדולה בעולם מתכוננת להפלגה הראשונה שלה - שתצא ממיאמי
עם פארק המים הגדול בעולם על פני סיפון אונייה, למעלה מ-5,600 אורחים ויותר מ-2,300 אנשי צוות - הספינה של רויאל קריביאן מתקרבת לרגע שבו תעשה היסטוריה

ספינת התענוגות הגדולה בעולם, Icon of the Seas, עשתה את הגיחה הראשונה שלה באוקיינוס - זאת לקראת הפלגת הבכורה שתתקיים בינואר 2024. 

הספינה של רויאל קריביאן אינטרנשיונל, אשר משתרעת לאורך של 365 מטרים ומשקלה צפוי להיות 250,800 טון, מתוכננת לצאת להפלגה הרשמית שלה ב-27 בינואר ממיאמי, פלורידה, אל המים הקאריביים. האונייה תכיל כ-5,610 נוסעים ועוד 2,350 אנשי צוות.

יהיה בה את פארק המים הגדול בעולם על פני אונייה, עם שש מגלשות מים עצומות - כולל אחת שתזכה בתואר הגבוהה ביותר, והיא מכונה The Frightening Bolt, כמו גם מגלשת המים הפתוחה הראשונה במהלך שיט, שתקרא The Pressure Drop. 

לצד שבע בריכות ותשע יחידות ג'קוזי, האונייה תפליג ליעדים כמו האי הפרטי של רויאל קריביאן, איי בהאמה, קוזומל, מקסיקו, הונדורס, פיליפסבורג ועוד. 

עם למעלה מ-2,800 חדרים, החברה תציע 28 קטגוריות של תאי אירוח, שינועו מחדרים סטנדרטיים ועד סוויטות, עם חדרים למשפחות של שלוש עד שש נפשות, ואפילו יותר. 

נשיא ומנכ"ל רויאל קריביאן, ג'ייסון ליברטי, אמר בהצהרה שנתן בחודש אוקטובר האחרון: "עם כל ספינה חדשה, אנחנו מעלים את הרף בענף הנסיעות תוך שיפור מה שהאורחים שלנו יודעים ואוהבים. מהרגע שהם עולים על הסיפון, כל חוויה עבורם מתוכננת בקפידה כדי להעניק להם את החופשה הטובה ביותר בכל מקום, ביבשה ובים". 

הניסוי הראשון של ספינת התענוגות נערך במים אירופיים, ומאז היא חזרה למספנת מאייר טורקו בפינלנד, שם יותר מ-450 מומחים עורכים בדיקות על המנועים הראשיים, המדחפים ועוד עניינים טכניים, זאת כהכנה לניסוי הימי השני של הספינה המתכונן להמשך השנה.

YOU MIGHT ALSO LIKE