לוס אנג'לס: זרקה בקבוק תבערה על בנק - בגלל "שחיכתה יותר מדי זמן"
תושבת גרנדה בת 35 נידונה לשנתיים מאסר בכלא פדרלי לאחר שהתעצבנה קשות על סניף בנק אוף אמריקה בטורנס, שסירב לספק לה שירות לפני לקוחות אחרים שהגיעו לפניה

עונש מאסר הוטל על תושבת קליפורניה שהשליכה בקבוק תבערה על בנק מאחר שכעסה על כל שנאלצה לחכות בתור. 

(צילום: Shutterstock)

טרני מילט בת ה-35 מגרנדה נידונה לשנתיים מאחורי סורג ובריח בכלא פדרלי לאחר שהודתה באשמה במרץ האחרון בהחזקת נשק חם ומכשיר הרס לא חוקי - כך נמסר בהצהרה של משרד התובע האמריקאי. 

התקרית אריעה בספטמבר 2021, אז מילט הגיעה לסניף בנק אוף אמריקה בטורנס, פרבר של לוס אנג'לס. היא ניגשה למנהלת הבנק ודרשה להיעזר בפקיד, "כי היא חיכתה יותר מדי זמן". 

כאשר נאמר לה שאין פקידים זמינים שיכולים לקבל אותה במיידי, מילט החלה לצעוק שהיא "הולכת לפוצץ את הכלבה הזאת". 

מנהלת הבנק התקשרה במהירות למוקד 911, וכמה דקות לפני שהשוטרים הגיעו למקום - מילט כבר הספיקה להשליך בקבוק תבערה לעבר הבנק ולגרום לשריפה. אחד הלקוחות בתוך הבנק כיבה את האש, בזמן שהחשודה נמלטה מהמקום.

אם לא די בכך, ביציאה ממגרש החניה של הבנק, מילט איימה על לקוח אחר וזרקה בקבוק זכוכית על המכונית שלו, וגרמה נזק לרכב. במזל איש לא נפגע. המשטרה הגיעה למקום אחרי שמילט כבר לא הייתה בזירה. 

כחודשיים לאחר מכן, משטרת ג'ורג'יה עצרה את מילט לאחר שהיא גנבה טנדר וגרמה למרדף משטרתי, שהסתיים בתאונה. בתוך המכונית השוטרים מצאו תיק ובתוכו ארבע אריזות של בקבוקי זכוכית עם נייט טישו שהוכנס לתוכם ופחית בנזין של חמישה ליטרים. 

מילט נפצעה בתאונה והובלה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי, ומאז היא הייתה במעצר, וכעת היא קיבלה את גזר דינה. 

YOU MIGHT ALSO LIKE