לוס אנג'לס: רכבת עם כ-200 נוסעים ירדה מהפסים לאחר שהתנגשה במשאית
הרשויות מסרו כי לפחות 16 בני אדם נפצעו בתאונה, כאשר נהג המשאית, שחסם את המסילה, פונה במצב קשה לבית החולים. רוב הנוסעים פונו בשלום: "זה יכול היה להיות הרבה יותר גרוע"

רכבת אמטרק שהובילה למעלה מ-200 נוסעים ירדה מהפסים ליד לוס אנג'לס בעקבות התנגשות עם משאית מים שחסמה את המסילה, כך מסרו הרשויות ביום רביעי אחר הצהריים. 

(צילום: AP)

לפחות 16 בני אדם נפצעו בתאונה ונלקחו לבתי החולים, כאשר 14 מתוכם פונו עם פציעות קלות בלבד. נהג המשאית הועבר למרכז טראומה ואדם נוסף נלקח למרכז רפואי עם "מצב חירום רפואי קל". 

שלוש מתוך שבע הקרונות של רכבת מספר 14, שנסעה מלוס אנג'לס לסיאטל, סטו מהפסים בעקבות ההתנגשות, שאירעה בסביבות השעה 11:15 בבוקר באזור מורפארק, כ-80 קילומטרים צפון מערבית ללוס אנג'לס. 

במזל, הקרונות לא התהפכו ובכך נמנע אסון כבד - שכן היו כ-198 נוסעים ברכב ועוד 13 אנשי צוות. "הרכבת ירדה מהפסים כתוצאה מהפגיעה, אך נותרה זקופה", נמסר מאמטרק. 

תיעוד מזירת התאונה הראה את המשאית הרוסה לחלוטין, והמוני אנשים יוצאים מהרכבת כשהם נושאים מזוודות ותיקים אישיים אחרים, אל חלקת אדמה סמוכה בעיר מורפארק. 

על פי הדיווחים המקומיים, נהג המשאית - שסיפקה מים לחוות מקומיות, הצליח להימלט מכלי הרכב ממש רגעים לפני ההתרסקות. הוא נפצע קשה, אך מצבו יציב. 

בעוד שנסיבות האירוע עדיין לא ברורות, חברת אמטרק מסרה: "אנו עובדים עם הלקוחות כדי לבצע סידורי נסיעות חלופיים. אמטרק, בתיאום עם הרשויות המקומיות, מנהלת חקירה מלאה".

הרשויות העבירו את הכל הנוסעים אל מרכז הפעילות למבוגרים במורפארק, משם כל הנוסעים נאספו על ידי קרובים או עלו על אוטובוסים לתחנת יוניון בלוס אנג'לס. 

מינדי פאבר ישבה בחלק האחורי של הרכבת עם אמה, והן היו בדרכן לבקר את המשפחה באורגון. 

"פתאום, בום!", סיפרה פאבר לתחנת החדשות, אך הוסיפה: "זה יכול היה להיות הרבה יותר גרוע".

YOU MIGHT ALSO LIKE