אחרי חצי שנה של חיפושים בהרי קליפורניה: נמצאה גופתו של השחקן ההוליוודי
ג'וליאן סנדס, כוכב 'פנטום האופרה', 'אושן 13' ועוד עשרות סרטים וסדרות, יצא באמצע ינואר לטייל בהרי סן גבריאל בזמן סופת שלגים - ומעולם לא חזר

הרשויות בקליפורניה אישרו כי הגופה שאותרה בהרי סן גבריאל שייכת לשחקן הבריטי ג'וליאן סדנס, שנעדר מאז אמצע חודש ינואר. 

סנדס, ששיחק בעשרות סרטים וסדרות והיה ידוע בעיקר בתפקידיו ב'פנטום האופרה', 'נערה עם קעקוע דרקון', 'אושן 13', 'חוק וסדר' ועוד רבים אחרים - דווח כנעדר ב-13 בינואר מאחר שלא חזר מטיול בהר באלדי שבהרי סן גבריאן, שבדרום הגולדן סטייט. 

(צילום: Shutterstock)

הימים הראשונים של החיפושים היו קריטיים ביותר - אך גם קשים מאוד, שכן האזור היה מלא בשלג, ומאמצי הקרקע הופסקו פעמים רבות בשל סיכון למפולות והחמרה בתנאי מזג אוויר.

חצי שנה עברה מאז שהוכרז כנעדר, והתקוות לשובו בחיים פחתו. 

וכך, ב-24 ביוני, חבורת מטיילים שהסתובבו במדבר ליד הר באלדי נתקלו בשרידי אדם - ומיהרו להודיע על כך לרשויות. השרידים נלקחו למשרד חוקר המוות לצורך זיהוי, והבשורה הקשה אושרה. עם זאת, נסיבות מותו עדיין נחקרות. 

מחלקת השריף של מחוז סן ברנרדינו מסרה בהצהרה: תהליך זיהוי הגופה שנמצאה בהר באלדי הושלם, והיא זוהתה באופן חיובי כג'וליאן סנדס בן ה-65 מצפון הוליווד… אופן המוות עדיין בבדיקה, נמתין לתוצאות נוספות".

השחקן, כאמור יליד אנגליה, התגורר בלוס אנג'לס והיה נשוי לעיתונאית האמריקאים יבגניה ציטקוביץ, והיו לו שלושה ילדים בוגרים. 

מאז שנעלם, הרשויות המשיכו בחיפושים ולא התייאשו. משימת החיפוש האחרונה הייתה ב-17 ביוני, והיא כללה יותר מ-80 מתנדבים, אנשי צוות ושוטרים - אך לא נמצא זכר לעקבותיו של סנדס. 

רק בשבוע שעבר, משפחתו של סנדס מסרה הצהרה לפיה "אנחנו ממשיכים לשמור את ג'וליאן בליבנו עם זכרונות ברורים ממנו כאבא נפלא, בעל, חוקר, חובב טבע ואומנויות… אנחנו אסירי תודה לצוותי החיפושים שעובדים ללא לאות כדי למצוא את ג'וליאן".

YOU MIGHT ALSO LIKE