מופע הסטנדאפ החדש של איימי שומר בנטפליקס נועז, אמיץ ופרוע מתמיד
במופע הסטנדאפ החדש שלה, "איש קשר למקרה חירום", שומר מסיימת את המהפך מקומיקאית נועזת לבדרנית ללא מעצורים, והיא גם לא חוששת לספר בדיחות על אלק בולדווין

המופע החדש של איימי שומר בנטפליקס, "איש קשר למקרה חירום" ("Emergency Contact"), הוא מופע חגיגי ומשעשע במיוחד, הכולל את הבגרות המבורכת שהשיגה לעצמה, לצד בדיחות שיעוררו הזדהות בקרב הורים צעירים, ובפרט אימהות.

רגע השיא של "איש קשר למקרה חירום" מגיע כאשר היא  מפנה את החצים שלה אל בני הזוג ההוליוודיים אלק והילריה בולדווין. בטקס האוסקר של השנה שעברה,  שומר הנחתה ותכננה להתבדח על חשבון תקרית הירי הטרגית של בולדווין, שגבתה את חייה של צלמת על סט סרט. המפיקים אסרו עליה, כי טו סון, ולימים היא חשפה את הנוסח הגנוז: "'אל תסתכלו למעלה' זה שם של סרט (שהיה מועמד באותה שנה, ר.א)? יותר כמו, 'אל תסתכלו לתוך הרובה של בולדווין'". 

לאחר מכן מכריזה שומר: "היום הכי טוב לעשות בו סקס הוא מחר", ומבטאת את התהליך שעבר ההומור שלה במקביל לתהליך שעברה בעצמה. המשפחה והמשפחתיות מעסיקות אותה יותר מתמיד, לצד הגיל, והוא זה שהביא אותה להתמודד עם טיפולי לייזר בפנים, התרחקות (חלקית) מאלכוהול ובליטה חשודה בגב. 

הבדיחות במופע החדש עדיין על חשבון עצמה, אך הן הרבה יותר מסעירות מבעבר. שומר מודעת לכל זה ויודעת איך להשתמש בניסיון ובגיל שלה על הצד הטוב ביותר. מדובר על מופע קורע מצחוק, אמיץ, פרוע, ומשעשע מתמיד. בהחלט שווה צפייה, בטח אם כבר ראיתם את הקודמים, ואתם נמנמים עם חובבי השחקנית והקומיקאית.

YOU MIGHT ALSO LIKE