דרמה בסן פרנסיסקו: עורך דין רצח את אמו הקשישה וכלב המשפחה
בן ה-37, לו יש רישיון לעריכת דין על אף אישומים פליליים קודמים, החל להתפרע באמצע הלילה ולתקוף את הוריו. כשהשוטרים הגיעו הוא הסתער עליהם עם סכין - ונורה למוות

עורך דין מסן פרנסיסקו רצח ביום חמישי את אמא שלו ואת הכלב המשפחה, ופצע את אביו הקשיש, עד שנהרג מירי מצד כוחות הביטחון שהגיעו לזירה והותקפו בסכין. 

(צילום: Shutterstock)

על פי הדיווחים המקומיים, מארק צ'יילד בן ה-37 רצח את אמא שלו ברברה בת ה-76 ואת הכלב שלה, בהתקף זעם שאירע בבית הוריו בסביבות השעה 2:30 בלילה של יום חמישי.

כאשר כוחות המשטרה הגיעו לזירה והקיפו את הבית, לפתע צ'יילד יצא החוצה והסתער עליהם עם סכין - מה שגרם לכוחות לפתוח באש ולפצוע אותו אנושות. כל זאת כאשר אביו בן ה-84, רולנד, עמד ליד חזית הבית.

בן ה-37 פונה לבית החולים, אך שם הרופאים נאלצו להכריז על מותו. 

האב הקשיש סיפר למשטרה כי הוא התעורר בשעת לילה מאוחרת ומצא את בנו מסתובב בבית. כאשר אמר לו לחזור למיטה, צ'יילד החל להתפרע ולתקוף את משפחתו. האב גם כן נפצע באירוע, אך לא נשקפת סכנה לחייו. 

כלי תקשורת בסן פרנסיסקו מדווחים כי בן ה-37 הוא עורך דין בעל רישיון, אך נמצא כי מרישומי בית המשפט עולה כי בעבר הוא הואשם בתקיפת יקיריו, לפחות פעמיים נוספות. בשנת 2021 אף הוריו ביקשו להוציא צו הרחקה נגד בנם.

YOU MIGHT ALSO LIKE