דה-סנטיס הגיע לסן פרנסיסקו: "העיר קרסה בגלל מדיניות השמאל"
בסרטון שפרסם מרחובות העיר מוכת הפשע, המועמד הרפובליקני לנשיאות תיאר את המציאות העצובה של "העיר שכבר לא תוססת", ותקף את מנהיגיה: "הם עושים זאת לא נכון"

מושל פלורידה רון דה-סנטיס, שרץ לנשיאות ארה"ב, הגיע לסן פרנסיסקו מוכת הפשע - ובסרטון שפרסם כחלק מהקמפיין שלו הוא טען כי "מדיניות השמאל" הרסה את העיר ש"פעם הייתה גדולה". 

דה-סנטיס, שמבקש להוביל את המפלגה הרפובליקנית בבחירות 2024, סייר ביום שני בסן פרנסיסקו, שבראשה עמד בעבר גווין ניוסום - שמכהן כיום כמושל קליפורניה. 

הוא אמר שניוסום "עושה את זה לא נכון" ופירט כמה מהמראות הקשים של העיר. בעודו עומד ברחוב לא ידוע עם גרפיטי מאחוריו ואשפה, דה-סנטיס אמר: 

"אנחנו כאן, בעיר שפעם הייתה גדולה, סן פרנסיסקו. הגענו לכאן וראינו אנשים עושים צרכים ברחובות, ראינו אנשים משתמשים בהרואין, ראינו אנשים מעשנים קראק קוקאין".

המושל הרפובליקני בן ה-44 המשיך להדהד את המציאות המתדרדרת של העיר, שעושה כותרות ברחבי כלי התקשורת בעיקר לאור העובדה שעסקים רבים נוטשים את האזור: "אתה מסתכל מסביב, והעיר כבר לא תוססת. העיר קרסה בגלל מדיניות השמאל, והמדיניות הזאת גרמה לאנשים לברוח מהאזור הזה".

בעודו הכריז על פלורידה כמדינת "חוק וסדר', דה-סנטיס תקף את מנהיגי סן פרנסיסקו וראשי קליפורניה: "הם עושים את זה לא נכון. לא פלא מדוע כל כך הרבה אנשים עברו מסן פרנסיסקו לפלורידה במהלך השנים האחרונות. חייבים לעצור את הטירוף הזה. אנחנו צריכים להחזיר את השפיות למדינה הזאת".

דה-סנטיס הוא מועמד די אהוד לנשיאות, אם כי הוא נותר במקום השני בפער לאחר דונלד טראמפ. עם זאת, הסקרים מצביעים כי למושל הרפובליקני יש יותר סיכוי לנצח את הנשיא ג'ו ביידן מאשר לנשיא לשעבר. 

בניסיון לצמצם את הפער ולגייס עוד ועוד רפובליקנים לצידו, דה-סנטיס יגיע בימים הקרובים לביקור רשמי בדרום קרוליינה, וושינגטון הבירה וטקסס.

YOU MIGHT ALSO LIKE