תמונות מרגשות מקליפורניה: אחרי שפל היסטורי ומסוכן - כך נראה היום אגם אורוויל
מאגר המים מהחשובים בארצות הברית עמד בסוף 2021 על 24 אחוז מהקיבולת שלו - אבל בזכות חורף רווי בגשמים, היום הוא מלא לחלוטין

אגם אורוויל בקליפורניה הוא אחד ממאגרי המים החשובים בארצות הברית, ובשנים האחרונות הוא הגיע לרמה נמוכה להחריד בגלל הבצורת הקשה. אבל אחרי חורף סוער באופן היסטורי - כעת הוא מלא לחלוטין.

תמונות מדהימות ומרגשות של גשר האנטרפרייז מציגות כיצד אגם אורוויל נראה ביולי 2021, בשיא הבצורת, לעומת הימים האחרונים - שכן כעת האגם מלא לחלוטין, זאת לראשונה מאז שנת 2012. 

בסוף 2021, מפלס המים של אורוויל ירד לשפל היסטורי של כ-190 מטרים, שציינו 24 אחוזים בלבד מהקיבולת שלו. היום, הקיבולת עומדת על מאה אחוזים.

אורוויל מקבל את רוב המים שלו מהשלג בהרי סיירה נבאדה, שחלקים ממנו קיבלו השנה עד 200% יותר שלג מהרגיל בזכות למעלה מעשרה נהרות אטמוספריים שהכו בחוף המערבי בחודשים האחרונים.

נהר אטמוספרי הוא תופעה אקלימים המכילה כמות גדולה של אדי מים הנישאים באוויר מאזורים טרופיים, מה שיכול לגרום להתקפי גשם משמעותיים. 

ולא רק אגם אורוויל. גם מאגר סן לואיס במרסד נמצא בקיבולת של 99 אחוזים, כאשר באותה תקופה בשנה שעברה הוא עמד על פחות מחצי מהקיבולת שלו. 

YOU MIGHT ALSO LIKE