תיעוד מאל.איי: הומלסית תקפה בפתאומיות ילדה שהייתה בדרך לבית הספר
על פי העדויות, חסרת הבית צעקה השמצות גזעניות בזמן שהכתה את הצעירה - שניצלה על ידי ג'ון איריאס, שהיה במקום הנכון ובזמן הנכון. "חשבתי על הבת הקטנה שלי"

עוד תיעוד המגיע מלוס אנג'לס מתאר את הפחד ברחובות, כאשר הומלסית התנפלה על ילדה תמימה שהייתה בדרכה לבית הספר, וחתכה את פניו של עובר אורח שזינק לעזרת הקטינה.

התקרית התרחשה ב-26 במאי, מעט לפני השעה 8:00 בבוקר ליד רחוב סאות' מיין ו-87 מערב. כפי שניתן לראות בסרטון ממצלמת אבטחה, חסרת הבית הלכה על המדרכה, התקרבה אל הצעירה ואז מבלי שום סיבה - הכתה אותה באגרוף, תפסה אותה והפילה אותה ארצה. כל זאת, על פי העדויות, תוך שקיללה והשמיצה אותה.

ממש שניות לאחר מכן, ג'ון איריאס רץ לעזרת הילדה הקטנה ומיהר להדוף את ההומלסית ממנה. אך חסרת הבית, שפרטיה טרם פורסמו, לא נכנעה במהירות וחתכה את פניו עם פותחן לקופסאות.

אבל גם איריאס לא נבהל והצליח להחזיק את האישה חסרת הבית עד שהמשטרה הגיעה ועצרה אותה. 

על פי הדיווחים בתקשורת, התלמידה לא נפגעה ובהמשך היום הלכה לבית הספר. 

לגבי איריאס, הוא קיבל טיפול רפואי, ובראיון לתקשורת המקומית סיפר כי הוא פשוט שמח שהילדה בטוחה, ואמר כי הוא קפץ לעזרתה כי הוא חשב על בתו הצעירה. "צריכים להיות יותר אנשים שיעמדו נגד הפושעים", אמר. 

"ראיתי את חסרת הבית פשוט עוברת אותי, ואז מכה את הילדה הקטנה. זה הרגע שרצתי לעזור", סיפר איריאס. "היא צעקה השמצות גזעניות, היא אמרה דברים כמו, 'נמאס לי ממכם, אנשים היספניים'. אז זו הייתה מתקפה אקראית, פשוט פשע שנאה".

"למזלי לבשתי את המשקפיים שלי, וכשהיא חתכה את פניי המשקפיים עזרו והגנו על העיניים שלי", הוסיף. 

איריאס היה במקום הנכון - בזמן הנכון, שכן הוא היה בדרכו לבית של חבר שלו, ויקטור קמרנה, אך הוא איחר מעט בגלל שלא הצליח למצוא את מפתחות המכונית שלו. 

קמרנה סיפר לחדשות על הרגע שראה את איריאס עם "דם זורם" על פניו, אז מיהר להתקשר למוקד 911 ולעזור להחזיק את האישה עד הגעת המשטרה. 

קמרנה, בעל הכשרה רפואית, העניק לאיריאס טיפול ראשוני עד שהפרמדיקים הגיעו למקום. "אם הדברים היו מסתדרים אחרת באותו הבוקר, כמו אם הוא לא היה מאחר לבית שלי, אם הוא לא היה מאבד את מפתחות המכונית, רק אלוהים יודע מה היה קורה לילדה הקטנה ההיא… הוא גיבור".

YOU MIGHT ALSO LIKE