ואלי לוס אנג'לס: קטטה אלימה מחוץ לבית ספר שבו הוצג ספר התומך בקהילת הלהט"ב
בקטטה היו מעורבים הורים שתומכים ומתנגדים להחלטת בית הספר להקריא את הספר. מפקח החינוך הראשי במחוז דחה את הטענות של המתנגדים ואמר: "אין שום קשר בין חינוך מיני לבין הספר המדובר, שמייצג את המציאות"

הורים לתלמידים הלומדים בבית ספר יסודי בנורת' הוליווד היו מעורבים בקטטה שלשום (שישי), וזאת בעקבות אירוע שתוכנן להתקיים במקום לרגל תחילת חודש הגאווה.

מפגינים מחוץ לבית הספר, בשישי האחרון

המורים בבית הספר היסודי סאטיקוי הודיעו כי בכוונתם להקריא לתלמידים ספר בשם "הספר הגדול של משפחות" מאת מארי הופמן, המלמד סובלנות. הורים רבים התנגדו, לאו דווקא לספר עצמו אלא לכך שיתקיים דיון על זוגות חד-מיניים עם תלמידים כה צעירים. יש לציין כי הקראת הספר אושרה ע"י משרד החינוך.

ביום שישי התקיימו הפגנות של הורים - הן אלו שמתנגדים לספר והן אלו שתומכים. במהרה ההפגנות הפכו למוקד של קללות הדדיות, ותוך זמן קצר קטטה פרצה במקום.

שוטרים שהגיעו למקום הפרידו בין הצדדים, אך לא דווח על מעצרים: "התפקיד שלנו בזירה הייתה לוודא שכולם יכולים ליישם את זכותם החוקתית להפגין", אמרו במשטרת לוס אנג'לס.

מפגינים מחוץ לבית הספר, בשישי האחרון

"אין שום קשר בין חינוך מיני לבין הספר המדובר", הצהיר אלברט קרבליו, מפקח החינוך הראשי במחוז, "הספר מייצג מציאות שאינה רק שכיחה, היא גם אמיתית עבור הילדים שלנו".

אלו שהפגינו נגד הקראת הספר האשימו את בית הספר, את המורים ואת משרד החינוך כולו ב"סקסואליזציה" של התלמידים ו"טיפוח של פדופיליה". מנגד, המפגינים שבאו לתמוך בהקראת הספר הכינו שלטים עם מסרים התומכים בקהילת הלהט"ב, כמו גם תמיכה בבית הספר ובמורים שפעלו כדי להקריא את הספר לתלמידים.

אין זו הפעם הראשונה שבה בית הספר סאטיקוי, שנמצא בשד' קולדווטר קניון, מעורב באירוע מסוג זה. בחודש שעבר אותר דגל הגאווה שרוף בשטח בית הספר, ולמרות שהתקרית הוגדרה כ"פשע שנאה" ע"י המשטרה, איש לא נעצר. המתנגדים להקראת הספר הכחישו כל קשר לתקרית זו.

YOU MIGHT ALSO LIKE