עלייה מצערת במספר הילדים שמתו לאחר שנשכחו במכונית
בתוך חמישה ימים בלבד, שלושה ילדים קטנים מאוד נמצאו מתים ברכבים שהיו חמים מאוד בגלל הטמפרטורות הגבוהות בחוץ. מומחים חוששים מהמשך השנה, שכן המעלות הממוצעות יעלו בקיץ הקרוב

לפחות שלושה ילדים קטנים, הצעירה מביניהם רק בת 11 חודשים, נהרגו ברחבי ארצות הברית במהלך חמישה ימים, זאת לאחר שהושארו לבד בתוך מכוניות כאשר הטמפרטורות בחוץ היו גבוהות.

(צילום: Shutterstock)

ילד בן שנה הושאר בתוך רכב בבית חולים בפויאלופ, וושינגטון, שם עבדה האמא האומנת שלו, כאשר בחוץ הטמפרטורה הגיעה לעד 25 מעלות צלזיוס. היא גילתה על כך רק בסביבות השעה 5:00 בערב, לאחר כתשע שעות של משמרת ב-25 במאי. 

"זה מחריד, לא רק עבור המשפחה, אלא עבור כל מי שמעורב במוות של ילד", אמר בכיר במשטרה, דון בורבון. 

כמה ימים לאחר מכן, בן 4 נמצא ללא רוח חיים במכונית חונה, לא נעולה, מחוץ לביתו ביוסטון שבטקסס. 

המשטרה מסרה כי מהחקירה עולה שהילד שיחק עם ילדה בת שנתיים מחוץ לבית, ובשלב כלשהו נכנסו למכונית. לא ברור כמה זמן השניים שהו ברכב, אבל בשלב כלשהו בני המשפחה הלכו לחפש את הילדים.

הילד התגלה מחוסר הכרה במכונית בסביבות השעה 4:30 בצהריים של יום שישי, כאשר המעלות הגיעו לעד 31. הם הבהילו את בן הארבע לבית החולים, שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. הילדה נפגעה, אך היא צפויה לשרוד.

ואז, ביום ראשון האחרון, תינוקת בת 11 חודשים התגלתה ללא תגובה במכונית חונה מחוץ לכנסייה הבפטיסטית האוונגליסטית בפאלם ביי, פלורידה. 

מהחקירה עולה כי הילדה הושארה במשך שלוש שעות ללא השגחה, בזמן שהוריה השתתפו בשיעור בכנסייה, כאשר הטמפ' בחוץ הגיעו לעד 30 מעלות צלזיוס. 

הטרגדיות המצערות הללו מביאות את המספר הכולל של מקרי מוות של ילדים שהושארו לבדם במכוניות לוהטות - לשישה, שזה כפול מהמספר שנרשם באותה תקופה בשנה שעברה. כך מסר יאן נול, מטאורולוג מקליפורניה שעוקב אחר מקרי מוות כאלה.

על פי מומחים, המצב עלול להחמיר כאשר הטמפרטורות הממוצעות בקיץ הקרוב צפויות להיות גבוהות מהרגיל.

המספרים מסמנים עלייה לאחר שנרשימה ירידה במהלך תקופת המגפה, אז יותר הורים נשארו בבית. בשנת 2020, 25 ילדים מתו בטרגדיה כזו. בשנה שאחרי, המספר ירד ל-23, כאשר שני הנתונים הללו היו פחות ממחצית מ-53 ילדים שמתו במכוניות חמות בשנת 2019.

אך בשנה שעברה, המספר עלה ל-33 מקרים. 

YOU MIGHT ALSO LIKE