פלורידה: תינוק, שלושה קטינים ועוד 5 מבוגרים נפצעו במהלך תקרית ירי אלימה
חוף הוליווד היה עמוס במבלים לכבוד חג הממוריאל דיי, אבל סכסוך בין שתי קבוצות גברים הסתיים בשליפת אקדחים ובפציעה של עוברי אורח תמימים

ארבעה ילדים, כולל אחד בן שנה, היו בין תשעה בני האדם שנורו ונפצעו במהלך קטטה אלימה שפרצה ליד חוף בפלורידה שהיה עמוס במבלים בשל יום הזיכרון. 

הרשויות מסרו כי סכסוך בין שתי קבוצות של גברים היה מה שהוביל לירי, שאירע בסביבות השעה 6:45 ביום שני באזור בלוק 1200 בהוליווד ביץ', צפונית למיאמי. 

ג'יימי וורד, עובר אורח שחזה במתרחש, סיפר לחדשות כי כמה גברים רבו מול שורת החנויות - כאשר אחד מהם שלף אקדח וירה. וכך, כמה מפצועי הירי למעשה נלכדו תחת אש. 

כאמור, תשעה בני אדם פונו לבתי החולים האזוריים. גילאי הילדים שנפצעו נע בין שנה אחת ל-17, וחמשת הקורבנות הבוגרים היו בני 25 עד 65. כך מסרה דוברת משטרת הוליווד, דיאנה בטינסקי.

שמונה מתוך תשעת הקורבנות, כולל הילד בן השנה, נמצאים במצב יציב, ואדם אחד נמצא בניתוח.

המשטרה לא מסרה כמה חמושים היו מעורבים באירוע, אבל חשוד אחד נעצר. אחד נוסף עדיין נמצא במנוסה מהרשויות, אשר מנסות להשיג תמונה שלו כדי לפרסם לציבור. בינתיים, הוא תואר כגבר שחור עם ראסטות, שבפעם האחרונה נצפה לובש חולצה שחורה עם שרוולים קצרים. 

תיעוד שפורסם ברשתות החברתיות הראה את הרגע שבו פרץ הירי, כאמור באזור פופולרי למדי עם מבלים רבים - שהחלו לרוץ בטירוף בניסיון להימלט מהמקום או לתפוס מחסה. סרטונים אחרים מהזירה הראו את כוחות החירום מטפלים בכמה קורבנות על החול. 

ובכל זאת, התקרית האלימה סווגה על ידי הרשויות כאירוע נפגעים המוני. 

ראש עיריית הוליווד ביץ', ג'וש לוי, מסר עדכונים לכלי תקשורת מקומיים, ומאוחר יותר צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "תודה לעוברי האורח הטובים, לחובשים, לרופאים ולאחיות, לחדרי המיון ולמשטרה על התגובה המיידית שלהם לסיוע לנפגעי הירי של היום".

בינתיים, המשטרה אמרה שהיא תשאיר נוכחות כבדה באזור שכן החקירה נמשכת.

YOU MIGHT ALSO LIKE