רק בפלורידה: שמע רעשים מהאמבטיה - ומצא איגואנה בתוך האסלה
תושבי מדינת הסאנשיין רגילים לראות את הזוחלים הגדולים הללו - "אבל לא בתוך האסלה שלי", כך סיפר ג'ון רידל, שנאבק עם הלטאה כדי לגרש אותה מביתו

תושב פלורידה בן 58 שמע רעשים מוזרים מחדר האמבטיה שלו, כמו נתזי מים, וכאשר הסתכל אל תוך השירותים - הוא מצא איגואנה ענקית.

"אני מסתכל למטה, ורואה את הזוחל המפוחד הזה מביט בי בחזרה", אמר ג'ון רידל מהעיר הוליווד בראיון ל'אורלנדו סנטינל'. 

רידל ניסה להשתמש ברשת בריכה כדי לתפוס את הלטאה - אך ללא הצלחה. אז הוא החליט "להיות מספיק אמיץ כדי לנסות לתפוס אותה" בידיו החשופות.

במהלך המאבק, האיגואנה שחתה "את כל הדרך לתוך האסלה, לתוך הצינור… כבר לא יכולתי לראות אותה", סיפר. אבל הזוחל לא יכל להתחבא שם לאורך זמן, ובסופו של דבר טיפה מהאסלה החוצה והתחבא מאחוריה. משם, כבר היה קל יותר לגרש את האיגואנה מהבית.

תושבי מדינת הסאנשיין מכירים מקרוב את הזוחלים הללו, ואפילו רידל אמר שהוא "רגיל" לאיגואנות - "אבל אני פשוט לא רגיל אליהן באסלה שלי". 

"אני גר בבית הזה במשך 21 שנה, ואפילו יותר, וזה מעולם לא קרה לפני כן… ואני מניח שאם זה קרה לי עכשיו, יש סיכוי טוב שזה לא יקרה עוד 21 שנים", הוסיף.

אבל נראה שמדובר בתופעה הולכת וגדלה של הזוחלים שמוצאים עניין באסלות. בשנה שעברה, מישל ריינולדס מצאה איגואנה מקסיקנית ענקית בשירותים שלה, בבית שליד מיאמי.

YOU MIGHT ALSO LIKE