דה-סנטיס הכריז על ריצה לנשיאות - באירוע שכנראה ייזכר ככישלון
המושל הרפובליקני אמר כי הוא "שבר את האינטרנט" עם ההכרזה הייחודית שלו - אבל במציאות השידור השתבש יותר מדי פעמים והבדיחה הייתה על חשבונו ועל אילון מאסק

מושל פלורידה רון דה-סנטיס השיק רשמית את הקמפיין שלו לבית הלבן, ואמר שהוא "רץ לנשיאות כדי להוביל את הקאמבק הגדול של ארצות הברית". 

(צילום: Getty Images)

המושל אמר שהוא "שבר את האינטרנט" עם הכרזה מקוונת עם אילון מאסק ב-Twitter Space, אבל במציאות התוכנית השתבשה יותר מדי פעמים.

התחלת האירוע התעכבה ב-26 דקות, והשידור נפל מספר פעמים כאשר מאות אלפי משתמשים האזינו לשיחה של דה-סנטיס עם מנכ"ל טוויטר.  המושל אמר כי "השרתים היו מתוחים", ומאסק אמר שהתקלות נבעו ממספר האנשים שהשתתפו, שלטענתו זה "דבר טוב". 

רבים יזכרו את ההכרזה ככישלון, וגולשים ברשתות החברתיות כבר מילאו אותן בממים. אחד מהם שיתף תמונה של פיצוץ ספינת החלל של מאסק מהחודש שעבר, וכתב: "רון דה-סנטיס לומד מה קורה כשאתה משגר דברים עם אילון מאסק".

במהלך השיחה עם מאסק, המושל הרפובליקני הזכיר את אופן ההתמודדות שלו עם נגיף הקורונה, תקף את דיסני ואת אזהרת הנסיעה לפלורידה שהוציא איגוד זכויות האזרח, אמר שדונלד טראמפ קידם "תרבות הפסד" לרפובליקנים, והבטיח להפוך את "כל מה" שהנשיא ביידן עשה בגבול.

"אני רץ לנשיאות ארה"ב כדי להוביל את הקאמבק הגדול של ארה"ב", אמר. "אנחנו יודעים שהמדינה שלנו הולכת בכיוון הלא נכון. אנחנו רואים את זה במו עינינו ואנחנו מרגישים את זה בעצמותינו".

"הגבול שלנו הוא אסון. הפשע פוקד את הערים שלנו. הממשל הפדרלי מקשה על משפחות להסתדר. והנשיא מתבלבל", אמר דה-סנטיס בסרטון שפרסם במקביל להכרזה.

המושל הרפובליקני הוסיף כי "החלשות היא בחירה. הצלחה ניתנת להשגה, ועל החופש כדאי להילחם. תיקון הספינה דורש את החזרת השפיות לחברה שלנו, נורמליות לקהילות שלנו ושלמות למוסדות שלנו. האמת חייבת להיות הבסיס שלנו, והיגיון בריא לא יכול להיות סגולה נדירה. בפלורידה הוכחנו שאפשר לעשות את זה".

YOU MIGHT ALSO LIKE