'מעשה החסד האחרון': אב מקליפורניה עזר למשפחת ברווזים לחצות את הכביש - ונדרס למוות
ילדיו של קייסי ריבארה ישבו במכונית וראו את אביהם ברגע אנושי ואדיב - אבל אז גם חזו בנורא מכל, כאשר צעירה בת 17 דהרה עם רכבה והתנגשה בו בחוזקה

טרגדיה קורעת לב אירעה בקליפורניה, כאשר גבר עצר את חייו כדי לעזור למשפחת ברווזים לחצות את הכביש - ונדרס למוות על ידי נהגת צעירה בת 17. 

קייסי ריבארה בן ה-41, אדם "אדיב ורחמן", נסע עם ילדיו בצומת של פארק דרייב ושדרות סטנפורד ראנץ' שבעיר רוקלין ביום שישי בערב, כאשר ראה לפתע אמא ברווזה והברווזונים שלה חוצים את הכביש. 

הוא החנה את רכבו בצד הדרך ויצא כדי ללוות אותם למקום מבטחים - אלא שהדבר עלה בחייו. נהגת בת 17 דהרה עם מכוניתה ופגעה בקייסי, בעוד שילדיו חסרי האונים, סופיה וג'יימס בני ה-11 ו-6, ישבו ברכב וצפו בנורא מכל. 

ילד בן 12, וויליאם ווימסאט, שישב במכונית אחרת - תיעד את התקרית. בראיון לחדשות, הוא סיפר: "הוא יצא מהמכונית ועזר לברווזים, וכולם מחאו כפיים כי הוא היה ממש נחמד". 

אבל אז, כאמור, הנהגת שנסעה מזרחית משדרות סטנפורד ראנץ' פגעה והרגה את קייסי. "כל מה שאני זוכר זה את קול המכה, ואז הוא עף מעבר לצומת. הנעליים שלו ואחת הגרביים שלו היו ממש מול המכונית שלנו… הוא היה האדם היחיד שיצא מהמכונית וניסה לעזור להם, וכנראה האדם הכי נחמד בכל האזור. זה לא הוגן". 

משפחת ריבארה (צילום מתוך GoFundMe)

דובר משרד השריף של מחוז פליסר אמר לרשת החדשות NBC שהנהגת, ששמה לא הותר לפרסום, משתפת פעולה עם הרשויות - ושסביר להניח שהיא לא תואשם במוות.

דודתו של קייסי, טרייסי ריבארה, הקימה קמפיין גיוס המונים דרך GoFundMe, כדי לגייס כספים עבור אלמנתו - אנג'ל, אותה הכיר בתיכון בגיל 17, ומאז "היו שותפים בלתי נפרדים ב-23 השנים האחרונות". 

טרייסי כתבה בעמוד, שדרכו נתרמו כבר יותר מ-40,000 דולר, כי "קייסי היה הבעל והאב הכי חביב ומדהים שיש. אפילו המעשה האחרון שלו בעולם הזה היה סימן לחמלה שלו… אנחנו מנסים להבין איך להתאושש ולהמשיך אחרי האובדן העצום הזה".

משפחת ווימסאט, שהטראומה שלה נקשרה בגורלה המר של משפחת ריבארה, תרמה 1,000 דולר למשפחה. 

YOU MIGHT ALSO LIKE