אחרי 3 חודשים של מצוד: נעצר החשוד ברצח הבחור החרדי מפלורידה - שהיה שבוע לפני חתונתו
הרשי שוורץ בן ה-39 ספר לאחור לקראת היום המאושר בחייו, עד שעבריין מורשע בן 23 ירה בו למוות בזמן שניסה לשדוד את ה-SUV שלו בחניה במיאמי ביץ'

שלושה חודשים אחרי הרצח המזעזע של הרשי שוורץ בן ה-39, בחור חרדי שהיה שבוע לפני חתונתו, הרשויות הודיעו כי הן עצרו עבריין מורשע החשוד בירי הקטלני שאירע במיאמי ביץ'. 

לואי אנטון רדמון בן ה-23 נעצר ביום רביעי בחשד כי רצח את שוורץ, חבר ידוע בקהילה היהודית האורתודוקסית המקומית בפלורידה, כשבוע לפני שהיה אמור להתחתן עם רוזי ברוסטובסקי. 

"זה מנחם לדעת שהאדם שעשה את זה כבר לא מסתובב חופשי ברחובות", אמרה ברוסטובסקי, "אבל זה לא מחזיר אותו". 

תיעוד ממצלמת אבטחה מציג את רדמון, תושב ג'קסונוויל, מסתכל על רכבו של שוורץ במגרש החניה של וונדי'ס ברחוב 167, בצפון מיאמי ב-19 בפברואר.

בשלב כלשהו הוא ניגש לרכב ה-SUV ופתח את הדלת, והחל להיאבק בבן ה-39 - עד שנסוג לאחור, שלף את האקדח שלו ופתח באש. 

מאוחר יותר, על פי החשד, רדמון ביצע שיחות ושלח הודעות טקסט לזוגתו ולבן שלה, שניהם היו אז מאחורי סורג ובריח, באמצעות הטלפון הסלולרי של שוורץ. 

המשטרה מסרה כי ב-23 במרץ, האישה ובנה יצרו קשר עם רדמון, הידוע גם בשם 'באם', בשיחת וידאו באינסטגרם שם הוא סיפר להם על תקרית הירי, ותיאר כי ראה אדם ישן ברכבו לפני שהרג אותו. 

משרד השריף של ג'קסונוויל, שאחראי על מעצרו של רדמון, אמר ש"שוד המכונית השתבש" ועלה בחייו של שוורץ. מפקדת משטרת צפון מיאמי ביץ', הארווט סמית', הכריזה ביום רביעי על המעצר ואמרה כי החשוד "גנב את חייו של הרשי". 

אחרי שגורמים רשמיים הצליחו לקשר בין טביעות אצבע וראיות בליסטיות אחרות לרדמון, כעת הוא מואשם ברצח בכוונה תחילה, שוד מזוין, חטיפת מכונית והחזקת כלי נשק על ידי עבריין מורשע. 

שוורץ היה במקור ממחוז רוקלנד בניו יורק, שם עבד כפרמדיק באמבולנס המתנדבים של וויליאם פ. פייסט בצ'סטנאט רידג'. אבל ב-12 השנים האחרונות, הוא התגורר בפלורידה והיה חלק חשוב בקהילה היהודית המקומית והוביל את ארגון Charity of Truth, המציע עזרה לאנשים במצוקה. 

כאמור, שוורץ היה בהכנות כשבוע לפני נישואיו לברוסטובסקי. "זה היה אמור להיות השבוע המדהים בחיי. ובמקום זאת, הייתי באבל. במבט לאחור, ספרתי לאחור ליום הגרוע בחיי", אמרה.

YOU MIGHT ALSO LIKE