עדת המפתח בפרשת רצח איל הטכנולוגיה בסן פרנסיסקו - מסרבת לשתף פעולה עם המשטרה
חזאר אליאסניה, אשר נשואה למנתח פלסטי מוכר באזור, היא ככל הנראה הסיבה שבוב לי נדקר למוות על ידי אחיה - שניסה לגונן עליה מלהיכנס למקומות "לא הולמים"

החקירה המתוקשרת בגין הרצח של איל הטכנולוגיה בוב לי בסן פרנסיסקו הופכת למסובכת יותר ויותר - שכן עדת המפתח לא מוכנה לשתף פעולה עם המשטרה.

חזאר אליאסניה בת ה-37 נשואה למנתח הפלסטי המוכר באזור המפרץ - ד"ר דינו אליאסניה. 

אבל על פי החקירה, נראה שהיא ניהלה מערכת יחסים מינית עם לי. אחיה של אליאסניה, נימה מומני, גם כן היה מיודד עם לי - אך הוא התחיל לדאוג שאחותו נגררת למקומות לא טובים, וערב אחד שהיה מלא בוויכוחים סוערים הסתיים, על פי החשד, בכך שמומני דקר למוות את לי. 

מומני נעצר, ואליאסניה הפכה לאחת מהעדות החשובות בחקירת הרצח. אבל לפי התובעת המחוזית של סן פרנסיסקו, ברוק ג'נקינס, בת ה-37 מסרבת לשוחח עם החוקרים. 

ג'נקינס חשפה לתקשורת כי אליאסניה, שחשוב להדגיש כי אינה חשודה בתיק, הגיעה לדיון בבית המשפט ביום חמישי אך סירבה לשתף פעולה. היא הגיעה לבדה, לאחר שבדיון הקודם לוותה על ידי בעלה. 

נוסף לכך, התובעת המחוזית אמרה כי "אין ספק" שמומני בן ה-38 אשם ברצח, זאת למרות שהוא טוען לחפותו.

מומני (צילום: AP)

השופט ויקטור הוואנג דחה את הבקשה לשחרר את מומני בערבות. התובע אומיד טלאי, טען שיש לשלול את הערבות ממומני, מכיוון שהדקירה הייתה ב"כוונת תחילה… זה לא נעשה במקרה, זה נעשה באלימות".

כפי שדווח, לי ואליאסניה היו חלק מחבורה של תושבים אמידים בסן פרנסיסקו, הידועים בשם 'The Lifestyle', שהשתתפו באירועים של חילופי זוגות שהיו מלאים בסמים. 

בליל הרצח נערכה אחת המסיבות, ועל פי החקירה מומני התעמת עם לי ושאל אותו אם אחותו עושה סמים או "משהו בלתי הולם". על פי אחד העדים, לי אמר למומני שאין לו מה לדאוג. 

מאוחר יותר באותו הערב, לי ומומני נפגשו שוב בדירת היוקרה של אליאסניה במגדל המילניום. לאחר מכן, צילומי מעקב הראו את השניים נכנסים ל-BMW הלבנה של מומני בסביבות השעה 2:00 בלילה ועוזבים את המקום. 

חזאר ובעלה

אז, על פי האישומים, מומני הסיע את לי לאזור מבודד - שם הוא דקר אותו מספר פעמים עם סכין מטבח, ונמלט מהמקום, משאיר את לי מדמם למוות באמצע הרחוב.

באותו הזמן, אליאסניה שלחה הודעה ללי, שם כתבה: "רק רציתי לוודא שאתה בסדר, כי אני יודעת שנימה התנפל עליך בצורה קשה… ותודה שאתה כזה איש על קלאס, שמטפל בזה בקלאס. אוהבת אותך".

YOU MIGHT ALSO LIKE