משבר הגבול מחריף: פלורידה שולחת מאות חיילים לטקסס
כדי להתמודד עם גל המהגרים שמציף את הגבול הדרומי עם פקיעת תוקף המדיניות המכונה 'הישארו במקסיקו', המושל דה-סנטיס הודיע על התגייסותו לטובת מדינת הכוכב הבודד

פלורידה שולחת מאות חיילים של המשמר הלאומי של המדינה, כמו גם מל"טים וציוד אחר לטקסס - כדי לסייע למדינת הגבול במשבר המהגרים המחריף. 

(צילום: Shutterstock)

המושל הרפובליקני רון דה-סנטיס הודיע כי יסייע למדינת הכוכב הבודד, ותקף את הנשיא עם פקיעת מדיניות 'כותרת 42', אפשרה לסוכני הגבול לגרש מהגרים במהירות:

"בעוד ביידן מתעלם מהמשבר שהוא יצר, פלורידה מוכנה לעזור לטקסס להגיב", אמר דה-סנטיס. 

"ההשפעות של משבר הגבול של ביידן מורגשות על ידי קהילות ברחבי המדינה, בעוד שהממשלה הפדרלית ממעיטה בערך הריבונות של ארצנו ובשלטון החוק", הוסיף המושל.

נוסף ל-800 החיילים, פלורידה תשלח גם 300 קציני אכיפת חוק מסוכנויות שונות של המדינה, יחד עם חמישה מטוסים, 20 אנשי ניהול חירום ושני רכבי פיקוד.

ולא רק פלורידה התגייסה למאבק של מדינות הגבול. מושל איידהו, בראד ליטל, הודיע ביום שלישי שהוא ישלח קבוצה של שוטרים ממחלקת המדינה אל טקסס, כידל עזור להם להדוף את גל המהגרים. 

מושל טקסס הרפובליקני, גרג אבוט, הודה לעמיתיו בפלורידה ובאיידהו: "אני מודה למדינות הללו על טיפול יזום במשבר הזה, ומבקש ממדינות אחרות ללכת בעקבותיהן בסיוע לאבטחת הגבול של ארצות הברית".

"הנשיא ביידן שחרר מדבר כלל ארצי ולאחר מכן הכחיש את אחריותה של הממשלה הפדרלית לטפל בו. עם זאת, כפי שטקסס כבר הוכיחה, כאשר אנחנו מאוחדים אנחנו נוכל להתגבר על כל אתגר ביחד", הוסיף.

YOU MIGHT ALSO LIKE