טרגדיה בניו ג'רזי: נערה בת 18 נהרגה בתאונת דרכים רגע לפני סיום הלימודים
לורן יוסקי הייתה אמורה להשתתף בנשף הסיום החגיגי של בית הספר שלה בניו ג'רזי ביום שישי, אך יממה קודם לכן נהרגה בתאונה. בן הזוג שלה נהג ברכב, שהתהפך ופגע בעמוד תאורה

נערה בת 18 נהרגה בשבוע שעבר בתאונת דרכים בעיירה הולמדל (Holmdel) שבניו ג'רזי, שבועות ספורים לפני שעמדה לסיים את לימודיה בתיכון ולהתחיל את חייה כסטודנטית באוניברסיטה.

לורן יוסקי

ביחד עם חבריה לכיתה, לורן יוסקי הייתה אמורה להגיע לנשף הסיום החגיגי של התיכון שלה ביום שישי האחרון, אולם היא נהרגה יממה אחת קודם לכן בתאונת דרכים, כאשר הייתה בדרך לפגוש את הוריה.

"כולנו חשבנו שהיא צפויה להצליח בחיים, זה פשוט הרס אותנו", סיפר כריס, חבר של בני המשפחה, בראיון לתקשורת המקומית. עוד סיפר כי יוסקי תכננה להתחיל ללמוד באוניברסיטת סירקיוז בסתיו.

לפי המשטרה, יוסקי נסעה בכלי רכב מסוג ג'יפ צ'ירוקי, שבו נהג בן הזוג שלה - נער בן 17 ששמו לא פורסם. התאונה אירעה בסביבות השעה 12:00 בצהריים, כאשר כלי הרכב פגע בעמוד תאורה והתהפך. יוסקי נהרגה במקום, ואילו בן הזוג נפצע באורח בינוני.

כריס סיפר שיוסקי ובן זוגה היו בדרך לארוחת צהריים עם הוריה, לכבוד סיום הלימודים. כאשר הם לא הגיעו למסעדה, ההורים ביצעו איכון סלולרי והגיעו למקום התאונה - שם הבינו מה עלה בגורלה.

YOU MIGHT ALSO LIKE