מחדל בלאס וגאס: נהגת שהורשעה בשבעה מקרי DUI ניתקה את האזיק האלקטרוני ונעלמה
באופן מדהים, מריון רייס בת ה-35 נתפסה כשהיא נוהגת תחת השפעת אלכוהול ב-7 תקריות שונות מאז 2007. היא אף המשיכה לנהוג על אף שרישיונה נפסל. כעת היא נעלמה, וכאשר תיתפס היא צפויה להישלח למאסר בפועל

תושבת לאס וגאס שנעצרה בחשד לנהיגה בשכרות 7 פעמים והוכנסה לתוכניות מיוחדת מוקדם יותר השנה נעלמה, כך עולה ממסמכים שהוגשו לבית המשפט.

מריון רייס בת ה-35, במהלך אחת מהופעותיה בבית המשפט בלאס וגאס

ביום חמישי האחרון, בית המשפט במחוז קלארק חתם על צו מעצר כנגד מריון רייס בת ה-35, לאחר שזו לא התייצבה לשימוע שנקבע בעניינה.

לפי מסמכים שהוגשו ע"י התביעה בתיק, האזיק האלקטרוני של רייס "הפסיק לשדר והיא אינה עונה לשיחות טלפון".

במסגרת עסקת טיעון, רייס הוכנסה לתוכניות מיוחדת של מחוז קלארק. אולם היא כבר הואשמה בכך שהפרה את התנאים של תוכנית זו, ולאחר שהסגירה את עצמה לבית המשפט היא נידונה ליומיים בכלא.

רייס לאחר מעצרה באוקטובר האחרון

למעשה, רייס הופיעה בבית המשפט בהנדרסון ב-18 באוקטובר בשנה שעברה לאחר שנעצרה בחשד ל-DUI (נהיגה בשכרות) בפעם השביעית מאז 2007. חשוב להדגיש כי רישיון הנהיגה של רייס נפסל כבר בקיץ שעבר.

בין היתר, רייס נעצרה בחשד ל-DUI באפריל 2007, ספטמבר 2010, אפריל 2019, פברואר 2020, יולי 2020, אוגוסט 2022 ואוקטובר 2022 (המקרה האחרון גרר את ההופעה בבית המשפט בהנדרסון). בתביעה אף ציינו כי המעצר האחרון התרחש שעות ספורות לאחר שרייס נכחה בבית המשפט בנוגע למעצר קודם.

למרות העבר הפלילי של רייס, בית המשפט ראה לנכון לאפשר לה להשתחרר בערבות בגובה 5,000 דולר. מוקדם יותר השנה, בחודש פברואר, היא חתמה על עסקת טיעון, במסגרתה התביעה הסכימה לוותר על שני האישומים האחרונים (משנה שעברה) בתמורה לכך שרייס תוכנס לתוכנית הטיפול.

כאמור, רייס נעלמה וכעת היא צפויה להישלח למאסר בפועל, כאשר תיתפס.

YOU MIGHT ALSO LIKE