נחשפו נתוני הפשיעה שהובילו לסגירת סניף הול פודס בסן פרנסיסקו
למעלה מ-550 שיחות התבצעו על ידי עובדי הסניף של רשת הסופרמרקטים, בהם דיווחו על חשוד עם מצ'טה, על נרקומנים עם מנות יתר בשירותים, על הומלסים שעושים צרכים על הרצפה ועוד

נתונים מטרידים במיוחד פורסמו ב'ניו יורק טיימס', לפיהם עובדים בהול פודס מרקט בסן פרנסיסקו דיווחו בשנה האחרונה על מאות תקריות אלימות - עד כדי כך שהחנות סגרה את שעריה לאחר בסך הכל קצת יותר משנה של פעילות. 

על פי הפרסומים, תועדו 568 שיחות חירום מהחנות במשך 13 חודשים, בהן דווחו תקריות כאוטיות כמו פושעים זורקים אוכל, צועקים, קטטות ועל כאלה שניסו לעשות את צרכיהם על הרצפה. 

(צילום: Getty Images)

"זכר עם מצ'טה חזר לחנות", נטען בשיחה אחת למוקד 911, ובאחת אחרת נאמר על ידי אחד העובדים: "אחד המאבטחים הותקף זה עתה".

בשיחה נוספת צוין כי מאבטחים של סניף הסופרמרקט הותקפו על ידי גבר שאחז בסכין, ולאחר מכן הוא ריסס את העובדים במטף כיבוי אש. 

על פי הדיווחים, בחודש ספטמבר האחרון, אדם אחד קיבל מנת יתר מפנטניל ומתאמפטמין בחדר השירותים.

במהלך 13 החודשים בהם פעלה הול פוד מרקט במרכז העיר, לפחות 14 אנשים נעצרו, ורובם הואשמו בגניבה או תקיפה.

המשטרה המקומית ציינה כי עבריינים תועדו יוצאים מהחנות עם כמויות גדולות של אלכוהול, וכי יותר מ-250 סלים נגנבו מהחנות, לפני שהחנות הוסיפה עוד 50 למלאי - וגם אלה נעלמו במהירות.

כבר בחודש אוקטובר, החנות צמצמה את שעות הפעילות בלה על רקע הגניבות הרבות והמבקרים העוינים, כך אמר אחד ממנהלי החנות ל'סן פרנסיסקו סטנדרד'. חודש לאחר מכן, המנהלים שינו את חוקי הנגישות לשירותים שלהם, לאחר שעובדים מצאו מספר רב של מזרקים ומקטרות.

"אם נרגיש שאנחנו יכולים להבטיח את שלומם של חברי הצוות שלנו בחנות, נחשוב על פתיחה מחדש", אמר דובר החברה.

YOU MIGHT ALSO LIKE