מעורר השראה: בית עסק בדרום קרוליינה מעסיק שני נערים - לאחר שנתפסו גונבים מהחנות
בעלת העסק החליטה שבמקום להגיש תלונה שתוביל לכתב אישום, היא תעסיק את שני המתבגרים - שיתרמו את השכר שלהם למחלקת המשטרה המקומית

בעל עסק בקרוליינה הדרומית נקט בצעד חינוכי מעורר השראה, כאשר החליט להעסיק שני נערים שגנבו מהחנות שלו בקניון בגרינוויל - זאת במקום להתלונן עליהם, מה שיוביל לכתב אישום נגדם. 

(צילום מתוך פייסבוק)

שני המתבגרים נעצרו על ידי המשטרה לאחר שתועדו במצלמות האבטחה גונבים מחנות הבגדים Palmetto Moon בקניון הייווד. 

אבל כאשר מנכ"לית החברה, אמבר דוב, גילתה כי הגנבים הם בסך הכל נערים - היא החליטה לנסות יחד עם המשפחה שלהם להעניק להם הזדמנות נוספת, ולא להתחיל בהליכים של הגשת כתב אישום. 

כך התקבלה ההחלטה שהשניים יתחילו לעבוד בחנות. "אני חושבת שמדובר במצב של מעשים טיפשיים של בני נוער, ואנחנו מכירים את זה. אז חשוב לנו לחשוב על מה שהם עשו, ולשפוט אותם על פי היתרונות שלהם ושל איך הם יכולים לתרום בחזרה לקהילה".

דוב אמרה שההורים של השניים היו מעורבים מאוד במציאת הפתרון, זאת לאחר שהנערים חזרו לחנות כדי להחזיר את הפריטים שגנבו, לשלם על המעשה ולהתנצל.

"הם ילדים חכמים, הם ספורטאים, יש להם עתיד טוב", אמרה המנכ"לית. "אז רצינו לוודא שהם ילמדו את הלקח, והם קיבלו דין וחשבון על מעשיהם והרגישו שזו הדרך הטובה ביותר ללמוד את הלקח, וכך גם להחזיר לקהילה". 

בני הנוער יתרמו את השכר שהם מקבלים למשטרת גרינוויל, וכן יעשו עבודה התנדבותית עבור המחלקה. "אני מקווה שזהו מסר טוב לקהילה, של נתינה, של שותפות ומעורבות של הורים. אני מקווה שזה יהדהד לקהילה שכולנו נמצאים פה יחד, ונוכל להפוך אותנו להרבה יותר טובים וחיוביים".

YOU MIGHT ALSO LIKE