ליצור קהילה המשלבת בני נוער עם צרכים מיוחדים: הערב המרגש של ארגון ״Maagalim Community Circles״
מייסדות הארגון, רחל וייצמן ואיילת זנדברג, השיקו ביום ראשון האחרון אירוע מרגש שהציג את פועלו של הארגון למען בני נוער עם צרכים מיוחדים, שכלל הופעות חיות, אמנות מקומית ופינוקים קולינריים. את הערב סיימו בקריאה חשובה להצטרף לעשייה ולתמוך בקהילה

ערב מרגש במיוחד התרחש ביום ראשון האחרון, כאשר ארגון ״Maagalim Community Circles״ הפיק אירוע מושקע וחשוב במיוחד, במהלכו הציג את פועלו וקרא לקהילה להצטרף לעשייה ולהעניק לבני נוער עם צרכים מיוחדים, את האפשרות להביא לידי ביטוי את הכישרונות המוזיקליים שלהם. 

 הערב התחיל עם פינוקים קולינרים שהגיעו מ-״תל אביב פיש גריל״, שכללו עמדות רבות של אוכל בשפע וכל טוב. בזמן שהאורחים אכלו ונהנו, הם יכלו גם לטייל ברחבי באולם ולהתרשם מתערוכת צילום מרהיבה של האמנית מלנית גל, אשר יזמה פרויקט צילום עם מספר משתתפים מהארגון - שהציג אותם באור שונה ומיוחד. לצד תערוכת התמונות, היו גם יצירות אמנות אשר יצרו חברי הארגון בחוג האמנות אותו הוא מספק במהלך ימי השבוע.

האירוע שם דגש על היכולות השונות של בני נוער עם צרכים מיוחדים, כאשר לערב אחד תשומת הלב הלכה בעיקר למיוחדות שלהם, ולכישורים השונים שיש לכל אחד ואחת מהם. הקהל שנכח במקום הוזמן להיכנס להופעה שלמה וחגיגית שהפיקו חברי הארגון, שלא הותירה עין יבשה אחת בקהל.

ההופעה המוזיקלית הדגישה את אחד האלמנטים החשובים של הארגון - השילובה קהילתי, שילוב של זמרות מקצועיות, נגנים מוכשרים ומתנדבים, אשר חברו יחדיו והפכו את הערב הזה לא רק למרגש, אלא גם לבלתי נשכח.

במהלך הערב, פנו מייסדות הארגון, רחל וייצמן ואיילת זנדברג ששון לקהל, כאשר כל אחת מנקודת ראותה שיתפה מידע על הארגון. כמו כן, שיתפה איילת את מסע ההורות האישי שלה כאמא לילדה עם צרכים מיוחדים. 

‎מתנדבי הארגון מספקים לילדים ובני נוער עם צרכים מיוחדים את המשאבים הדרושים כדי להצליח, כאשר הם משפיעים באופן משמעותי על חייהם ומשפחותיהם. הארגון משרת כיום מעל  140 משפחות. כמו כן, ההשפעה האדירה של הארגון מספקת גם תמיכה חיונית למשפחות שאולי נאבקות לטפל בילדיהם עם צרכים מיוחדים, זאת על ידי מתן משאבים וסיוע, ועזרה בניווט האתגרים המורכבים והמכריעים הנלווים לעתים קרובות לגידול ילד עם צרכים מיוחדים.

לסיכום, אין ספק כי הארגון מצליח להוביל לשינוי אמיתי בחייהם של ילדים ובני נוער עם צרכים מיוחדים ומשפחותיהם.  אך הם לא יכולים לעשות את זה לבד, כך הסבירו מייסדות הארגון והדגישו כי הארגון כולו מתנהל ממתנדבים ומתרומות בלבד. לכן, הערב הסתיים בקריאה נוגעת ללב לציבור - לתמוך בארגון בכל דרך אפשרית, בין אם בהתנדבות, תרומה או פשוט הפצת הבשורה, כאשר כל עזרה קטנה כגדולה יכולה לעזור.

YOU MIGHT ALSO LIKE