לאחר סוף השבוע: סופת גשמים נוספת צפויה להגיע ללוס אנג'לס
תושבי עיר המלאכים אומנם נהנים מהפוגה קלה ממזג האוויר החורפי שפוקד את האזור בחודשים האחרונים, אולם כבר בתוך כמה ימים הגשם יחזור. בהרים צפוי לרדת שלג

תושבי דרום קליפורניה יזכו להפוגה קלה מהגשם בסוף השבוע הנוכחי, אולם הפוגה זו תסתיים לקראת אמצע השבוע הבא - אז מערכת חורפית נוספת צפויה לפקוד את האזור.

גשם בלוס אנג'לס, בשבוע שעבר (צילום: Getty Images)

לפי שירות מזג האוויר הלאומי (NWS) בלוס אנג'לס, בסוף השבוע הנוכחי לא צפוי לרדת גשם. עם זאת, יהיה יבש מהרגיל ורוחות חזקות במיוחד - עד כ-90 קמ"ש - צפויות לנשוב בוואלי.

"הרוחות החזקות עלולות להשפיע על תנאי הנהיגה, בייחוד בכבישים פחות מרכזיים", אמר בשירות מזג האוויר, "זה כולל עצים שעלולים לקרוס והפסקות חשמל".

 

 

בעקבות כך, שירות מזג האוויר פרסם אזהרה חריגה עבור מחוז לוס אנג'לס וחלקים ממחוז ונטורה. אזהרה זו תישאר בתוקף עד מחר (ראשון) בשעה 9:00 בבוקר.

 

אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

כזכור, בחודשים האחרונים תושבי לוס אנג'לס נאלצו להתמודד עם מזג אוויר חורפי במיוחד - וכמויות גדולות של גשם. למעשה, מנתוני שירות מזג האוויר עולה כי מתחילת השנה ירד יותר גשם בלוס אנג'לס מאשר בסיאטל.

וכך יהיה גם בתחילת שבוע הבא, כאשר מערכת חורפית חדשה תעשה את דרכה מצפון קליפורניה לאזור לוס אנג'לס. לפי ה-NWS, הגשם צפוי להתחיל לרדת במהלך יום שלישי, וימשיך לרדת עד יום חמישי בערב. בשירות מזג האוויר אף צופים כי שלג קל ירד בהרים במחוז סן ברנרדינו הסמוך, ככל הנראה בלילה שבין שלישי לרביעי.

 

 

למרבה המזל, נדמה כי המערכת החורפית הזו לא תהיה עוצמתית כמו הקודמות, אך ב-NWS עדיין נערכים לכמות גדולה של גשם באזור עיר המלאכים.

YOU MIGHT ALSO LIKE