קליפורניה: השתחרר בערבות ממעצר - ורצח את האקסית שלו
ארון רומו בן ה-36, שחשוד כי רצח את זוגתו לשעבר בת ה-24, הוא בעל עבר של אלימות נגד נשים - והמשטרה חוששת שהיו לו קורבנות נוספים

תושב קליפורניה שהשתחרר בחודש דצמבר ממעצר בזכות ערבות הופקדה עבורו, חשוד כי רצח את האקסית שלו - כאשר המשטרה חוששת שייתכן שיש קורבנות נוספים. 

ארון רומו בן ה-36 נעצר והואשם ברצח האקסית שלו, מירל מטאוס בת ה-24. כך מסרה משטרת אנהיים.

בהודעה לעיתונות, מחלקת המשטרה מסרה כי כוחותיה מצאו את גופתה של מטאוס ב-17 במרץ בסביבות השעה 2:30 בצהריים בבניין דירות, זאת לאחר שהם "קיבלו דיווחים על נסיבות חשודות". 

הרשויות לא פרסמו מי גר בדירה או מי הבעלים שלה, או מי היה המקור שהתקשר למשטרה או כיצד היא נרצחה. המחלקה כן ציינה כי "בלשי רצח הגיעו למקום וקבעו שמטאוס נרצחה וזיהו את רומו כחשוד".

מאוחר באותו היום, המשטרה עצרה את בן ה-36 במחוז ריברסייד, ולבסוף נלקח למעצר באנהיים בגין חשד לרצח. 

סנדי, אחותה של הנרצחת, פתחה קמפיין לגיוס המונים דרך GoFundMe, שם כתבה כי מירל הייתה "אדם מיוחד מאוד, אכפתי ונדיב, עם לב כל כך טהור ומלא אהבה", וכי מותה "ניפצה" את הלב של המשפחה.

מירלי מטאוס 

כארבעה חודשים קודם לכן, ב-5 בדצמבר, רומו נעצר והואשם בפציעה של אדם שגרמה למצב טראומטי וכליאת שווא, שתיהן עבירות פליליות, זאת לצד אישומים של התנגדות למעצר והפרעה לשוטר. 

באותה תקרית, הייתה מעורבת ג'יין איילה, איתה רומו ניהל מערכת יחסים. הוא נעצר, אך טען לחפותו והשתחרר בזכות תשלום ערבות. זאת על אף שלבן ה-36 יש היסטוריה של אלימות נגד נשים.

עוד בחודש ספטמבר, אישה שהייתה במערכת יחסים עם רומו הגישה בקשה לצו הרחקה ממנו, זאת בשל מספר פעמים שהוא נקט באלימות כלפיה בשלוש תקריות שונות - 

האירוע הראשון היה באפריל 2022, אז לטענתה, היא וחברתה הותקפו על ידו ונאנסו. תקרית נוספת הייתה בחודש מאי בלאס וגאס, ועוד תקיפה באריזונה באוגוסט 2021, בעקבותיה היא אושפזה בבית החולים. 

בשל העדויות, משטרת אנהיים מסרה: "הבלשים מאמינים שרומו תקף נשים אחרות בעבר ומבקשים מכל מי שהיה במגע קודם איתו, להתייצב".

YOU MIGHT ALSO LIKE