בסדרה החדשה של נטפליקס אלביס הופך לסוכן חשאי
"מרגל ושמו אלביס" - סדרת האנימציה החדשה של ענקית הסטרימינג מציגה את פרסלי בצורה מפתיעה במיוחד, והתוצאה היא חווית צפייה פרועה ומרעננת, כזו שבהחלט דורשת לא מעט יצירתיות ותעוזה

סדרה מצוירת על חייו של אלביס מציגה את הזמר המוכר כחלק מרשימת חיסול של מעריצות צעירות המנסות להתנקש בחייו – ומגלה שמי שעומד מאחורי המזימה הוא לא אחר מצ'ארלס מנסון. האנימציה כאן נהדרת ושמה הרבה דגש על הפרטים הקטנים ועל הפיזיקה של האובייקטים - מבחינה ויזואלית הכל מטופל ברמה גבוהה במיוחד.

אך מה בנוגע לתוכן? הסדרה החדשה קופצת מהר לאקשן אלים ומדמם, אך גם מתאמצת להפוך את אלביס לגיבור, ואף רוצה לזכור אותו באופן יותר נקי ממה שנהוג, גם אם העולם סביבו די משוגע. בכל זאת מדובר על אגדת רוקנ'רול שהלכה לעולמה בשירותים עם המכנסיים למטה. 

בסדרה אלביס לא בוגד, מתנגד לסמים והקול של מת'יו מקונוהי, שמדובב אותו, לא פחות ממושלם עבור התפקיד הגדול הזה. בנוסף, ההתנהלות הקאובוית של אלביס תואמת לחספוס הדרומי בקול של מקונוהי ומציירת בחור טוב שקצת מאוהב בעצמו ובעיקר רוצה להציל את העולם, גם אם העולם הזה רחוק מלהיות מושלם.

לגבי שאר הדמויות בסדרה: סקאטר, הקוף של אלביס (שמבוסס על הקוף האמיתי של אלביס בעל אותו השם) הוא מסומם ואלים, הסיידקיק בובי ריי הוא אדם לא מבריק במיוחד שהורס את כל מה שהוא נוגע בו, סיסי (השותפה של אלביס לחיי הריגול) היא סוכנת חובבת סמים ואילו המפקד שלהם הוא רודף שמלות וככל הנראה בעלת כוונות זדוניות.

"מרגל ושמו אלביס" לא חוששת להציע הומור שחור, והיא עושה זאת בצורה חכמה ואמיצה. חוסר הצנזורה תורמת להנאה ממרחץ הדמים והופכת את הסדרה לבינג׳ נהדר ומהנה. בנוסף, לפי הסוף של עונה, היוצרים בונים על עונה נוספת, כך שבהחלט יש למה לצפות.

YOU MIGHT ALSO LIKE