כוכב הריאליטי המרצה 12.5 שנות מאסר - נתפס בכלא עם טלפון סלולרי
בית המשפט האריך בחודשיים את עונשו של ג'וש דאגר, כוכב התוכנית '19 ילדים ועוד סופרים' אשר הורשע בהחזקת פורנוגרפיית ילדים

כוכב הריאליטי ג'וש דאגר, שמרצה 12 וחצי שנות מאסר בגין החזקת פורנוגרפיית ילדים, קיבל הארכה של כמעט חודשיים נוספים בגלל עבירה נוספת. 

תאריך השחרור המקורי של דאגר בן ה-35 היה ב-12 באוגוסט 2032. אך מוקדם יותר השבוע, רישומי הכלא המקוונים הראו שכוכב הריאליטי לא יצא לחופשי עד ה-2 באוקטובר. 

על פי הדיווחים, הסיבה להארכת המאסר של דאגר היא שבחודש שעבר הוא נתפס על טלפון סלולרי, עבירה שבגינה גם הועבר לבידוד. בן ה-35 השתתף בתוכנית "19 ילדים ועוד סופרים", שם הופיע לצד אביו, אמו, תשעת אחיו ותשע אחיותיו, סדרה שרצה בין השנים 2008 ועד 2015. 

חבר המושבעים הפדרלי בארקנסו קבעו בדצמבר 2021 כי דאגר אשם בקבלת והחזקת פורנוגרפיית ילדים. במאי האחרון הוא נידון ל-151 חודשי מאסר, והוא עובר מכלא מחוז וושינגטון במדינת הולדתו ארקנסו, אל כלא פדרלי בעל אבטחה נמוכה בשם FCI Seagoville, ליד דאלאס, טקסס.

עורכי הדין של בן ה-35 מבקשים לבטל את הרשעתו, כאשר ההצדקה שלהם היא הטענה שהחוקים הפרו את הזכויות הבסיסיות שלו בכך שהם לקחו לו את הטלפון בזמן שניסה להתקשר לעורך דינו כאשר הם ביצעו חיפוש בביתו. 

"מה שהסוכנים הפדרליים עשו זה שהם הוציאו פיזית את הטלפון מידו, ומאותה נקודה ואילך - שללו ממנו את היכולת לתקשר עם עורך הדין שלו, מה שמגיע לו כחלק מהזכות החוקתית", נמסר. 

דאגר (שורה אחרונה מימין) ומשפחתו שכיכבה בריאליטי

הבלשים הגיעו לביתו בליטל רוק באפריל 2021, ועצרו אותו אחרי שמצאו קבצי פורנו ילדים. על פי עדות החוקרים, התמונות המתארות התעללות מינית בילדים הורדו למחשב בשנת 2019. 

התובעים אמרו שלמחשב של דאגר הייתה תוכנת ניטור איתה אשתו, אנה דאגר, יכלה לראות את מעשיו - אך הוא התקין תוכנה נפרדת שאפשרה לו להוריד את התמונות והסרטונים המיניים מבלי להיחשף.

והאשמות נגד דאגר הולכות שנים אחורה, כאשר בשנת 2006 הרשויות קיבלו מידע מחבר משפחה שהאשים אותו בהטרדת ארבע מאחיויו ובייביסיטר כמה שנים לפני כן. עם זאת, החקירה נסגרה בשל חוקי התיישנות. 

החשדות הללו צצו מחדש בשנת 2015, והובילו לביטול סדרת הטלוויזיה הפופולרית. 

YOU MIGHT ALSO LIKE