הרב המתחזה החשוד בהתעללות מינית בילדיו המאומצים - מקבל גיבוי מאחד הבנים: "הוא אבא נהדר"
חיים ניסים כהן, המואשם במסכת התעללויות בשישה מבניו, זוכה לתמיכה חד משמעית מאמו, אחיו - ומשלושה הבנים הנוספים שאימץ: "הוא אוהב את הילדים ולעולם לא יפגע בהם"

חיים ניסים כהן - שאימץ תשעה בנים והואשם כי התעלל בהם מינית - מקבל גיבוי נרחב ממשפחתו, כאשר אמו ואחיו טוענים שהוא "לעולם לא יפגע בילדיו בשום צורה", ושלושה מבניו הדגישו: "אבא מעולם לא התעלל בנו, הוא אבא נהדר". 

כזכור, כהן בן ה-38 צבר 200,000 עוקבים בטיקטוק ועוד ברשתות חברתיות אחרות שהעריצו את האצילות שהציג כגבר חרדי שאימץ לבדו תשעה יתומים. אך לאחר עדות מטלטלת של אחד מבניו המאומצים, נחשפה מסכת התעללויות מצמררת, וגם התברר שהוא כלל לא יהודי מניו יורק - אלא נוצרי מטקסס שגדל בכנסייה רומית-קתולית.

מי שיצא להגנתו הוא בנו אבשלום בן ה-22, שסיפר כי אחיו הקטן סובל מהפרעת אישיות קשה, אוטיזם ובעיות קוגנטיביות אחרות - וכי כל האשמות שלו נגד כהן הן שקריות. 

"אבא שלי מעולם לא התעלל בי", אמר אבשלום בראיון ל'דיילי מייל'. "הוא אבא נהדר שלעולם לא יפגע באף אחד מאיתנו. אם הייתי רואה משהו לא תקין, הייתי עושה כל שביכולתי כדי להגן על האחים שלי".

בן ה-22 אמר שבשבוע שעבר הוא פנה לבית המשפט לענייני משפחה ביוסטון, בניסיון לקבל משמורת על ששת אחיו הצעירים, בני 9, 10, 14, 15, 16 ו-17.

"כרגע הם גרים באיזה מתקן של שירות הגנת הילדים. לא דיברתי איתם מאז שהם הוצאו מהבית שלנו, אז אני מקווה שבעתיד הקרוב אחזיר אותם הביתה", אמר, כאשר שני אחים נוספים מחזקים את דבריו כי מדובר בשקר. 

אבשלום (שמאל), חיים ניסים כהן (ימין)

כאמור, בן ה-38 טען כי הוא יהודי חסידי מברוקלין, אך התברר כי שמו האמיתי הוא ג'פרי לוג'אן וגיל וכי הוא נולד בכלל בטקסס. 

אמו, קורינה לוג'אן בת ה-71, התעקשה גם היא שבנה מעולם לא יתעלל בבניו שכן המטרה שלו הייתה "לעזור לילדים שאף אחד לא רצה". היא אמרה: "הבן שלי חף מהאישומים נגדו. הוא אוהבת את הילדים שלנו, הוא לעולם לא יפגע בהם בשום צורה. כל זה חלום רע, אני עדיין בהלם".

היא הצטרפה לטענות של אבשלום, כי הבן שהעלה את האישומים סובל מבעיות נפשיות: "הוא יכול לשנות את האישיות שלו בשבריר שנייה, ולעבור מלדבר בסינית לבעיטות עם הרגליים באוויר. יש לו כמה בעיות… ואני חושבת שהוא שכנע את אחיו הצעירים להאמין שהם נפלו קורבן לידי אביהם".

בת ה-71 סיפרה כי משפחתה כי מקסיקנית-אמריקאית, וכי בנה גדל כנוצרי מאמין בעיר אודסה. אך כאשר עבר לדאלאס, הוא גילה את היהודית והחליט להתגייר, ולאחר זמן מה החליט להקדיש את חייו עבור "ילדים שאף אחד לא רוצה". בשנת 2010, הוא הגיש בקשה לשינוי שם, בטענה להמרת האמונה שלו.

קורינה לוג'אן וכמה מילדיו המאומצים של כהן

גם אחיו של החשוד, אריק וגיל בן ה-33, הסכים: "אם הוא תקף מינית את הנערים הצעירים האלה, הם צריכים לבדוק אותם רפואית. אני בטוחים שרופאים יוכלו לדעת על נער צעיר אם הייתה תקיפה מינית או נזק, או לא". 

כהן נעצר בחודש שעבר וכעת הוא עומד בפני 12 אישומים של התעללות שבוצעה לכאורה בשישה מתשעת בניו. זאת לאחר שבנו בן ה-17 התקשר באנונימיות לפודקאסט, שם הוא סיפר ההתעללויות המיניות מגיל 11 שעבר מצד אביו המאמץ, וטען כי גם אחיו סבלו מכך. 

YOU MIGHT ALSO LIKE