אמא מקליפורניה חשודה שנטשה את התינוק שלה בפח בשירותים של תחנת דלק
וניסה מלדונאדו בת ה-25 נעצרה בגין ניסיון רצח והתעללות, לאחר שככל הנראה השאירה את בנה שרק נולד בפח אשפה בתחנת הדלק שברון בפלורטון. הילוד מאושפז במצב קשה - אך יציב

תושבת קליפורניה נעצרה בחשד שהשליכה את התינוק שלה שזה עתה נולד לפח אשפה של תחנת דלק. 

(צילום: גוגל מפס)

וניסה מלדונאדו בת ה-25 נעצרה בגין ניסיון רצח והתעללות חמורה בילדים, לאחר שהשאירה את התינוק שלה בוכה בתוך פח בשירותים של תחנת דלק שברון ביום חמישי האחרון. כך אמרו גורמים רשמיים במשטרת פולרטון ל'ניו יורק פוסט'.

אחד מעובדי תחנת הדלק איתר את התינוק מתייפח בתוך פח האשפה, ומיד התקשר למוקד 911. צוותים של מחלקת כיבוי האש של פלורטון הגיעו למקום במהירות וביצעו צעדים מצילי חיים בתינוק, שהועבר לבית חולים מקומי - שם הוא עדיין מאושפז במצב קשה, אך יציב. 

הרשויות פתחו בחקירה, ובמצלמת האבטחה של המקום הם הצליחו לזהות את בת ה-25, לפי מספר הרכב שלה. שעות לאחר התקרית, בסביבות השעה 1:45 של ליל שישי, כוחות משטרה מימשו צו חיפוש בדירה בפלורטון - שם הם עצרו את מלדונאדו. 

דובר מחלקת המשטרה המקומית, ריאן אוניל, אמר כי "באמצעות ההצהרות שלה לבלשים, נקבע שהילד אכן שייך לה". הוא גם הוסיף כי ישנו חשד שמלדונאנו ילדה את התינוק בתוך השירותים, אך אפשרות זו עדיין לא נקבעה רשמית.

בשל מקרים דומים רבים של נטישת תינוקות שרק נולדו, בקליפורניה יש חוק בשם Safely Surrendered Baby שלמעשה מאפשר להורים למסור את הילודים שלהם תוך 72 שעות מהלידה, בכל תחנת כיבוי אש או משטרה, או אתרים ייעודים אחרים, זאת ללא חשש מהעמדה לדין. 

"רק עוד תזכורת, שיש חוק 'מסירת תינוק בבטחה', שנחתם במדינה בינואר 2006. כוונת החוק היא להציל חיים של תינוקות שזה עתה נולדו והם בסכנת נטישה, זאת על ידי עידוד הורים או אנשים עם משמורת חוקית למסור את התינוק בבטחה תוך 72 שעות מהלידה - ללא כל שאלה", נמסר. 

YOU MIGHT ALSO LIKE