משטרת לוס אנג'לס מחפשת אחר חשוד נוסף ברצח הנער בן ה-17
ללא כל סיבה, דיוויד זפאטה בן ה-32 זינק מאחורי הנער ודקר אותו בגבו שוב ושוב, עד שמת. אז הוא נמלט מהמקום עם עוד אדם, אחריו הרשויות מחפשות

משטרת לוס אנג'לס ממשיכה בחיפושים אחר אדם נוסף החשוד כי הוא מעורב באירוע הדקירה בו מהשבוע שעבר באל סרנו, אז נרצח חאוויר צ'ווארין בן ה-17 ללא כל סיבה.

ביום רביעי הרשויות הגיעו לדיוויד זפאטה בן ה-32, שתועד שולף סכין גדולה ודוקר למוות את בן ה-17, ביניהם לא היה כל קשר או אף היכרות מוקדמת, בטח שלא ויכוח לפני האירוע הטרגי. 

לאחר שרצח את הנער, זפאטה נמלט מזירת הפשע במכונית הונדה CR-V, כאשר אדם נוסף נצפה יושב במושב הנוסע - ואחריו רשויות אכיפת החוק מחפשות. 

המשטרה אמנם סירבה למסור פרטים על החשוד הנוסף, אך אמרה שהכוחות "רודפים באופן פעיל" אחריו: "אנחנו בודקים את הנושא, והחקל הזה של החקירה עדיין נמשך", אמר סגן LAPD, ראיין רבט. 

על פי התיעוד שפורסם, ניתן לראות את זפאטה עובר במגרש חניה ליד מסעדת קינג טורטה בשדרות העמק באל סרנו, בשעה 3:55 בצהריים. אז, מבלי כל התגרות, החשוד בן ה-32 שלף סכין והגיח מאחורי חאוויר, ודקר אותו בגבו פעם אחר פעם. בן ה-17 רץ למסעדה והתחנן לעזרה, עד שהתמוטט ומת במקום. 

זפאטה כאמור נמלט מהמקום בהונדה, אך חמש שעות לאחר מכן הוא דקר אדם נוסף בשם דניאל ויללובוס, בן 33, מחוץ לחנות אלכוהול, במרחק של כמייל וחצי מזירת הרצח. הקורבן אושפז במצב קשה, אך מצבו יציב. 

אחרי שהמשטרה עצרה את החשוד ומימשה את צו החיפוש בביתו, שם נמצאו "פריטים בעלי עניין", החוקרים ניסו לחקור אותו אלא שהוא לא היה קוהרנטי.

המשטרה הדגישה כי לזפאטה יש היסטוריה של מחלות נפש והוא נאבק בבעיות סמים, אך "זו אינה סיבה למה שהוא עשה" שכן הוא תקף את צ'ווארין ואת ויללובוס "ללא כל פרובוקציה. האזרחים האלה הותקפו ללא כל סיבה נראית לעין".

YOU MIGHT ALSO LIKE