נזק של 20,000 דולר בדקה של כאוס: עשרות נערים נכנסו למסעדה בקווינס והחריבו אותה | תיעוד
הצעירים הוונדליסטים נרכנסו למסעדת פירות ים סינית רעולי פנים ומכוסים בקפוצ'ונים, ובמשך כ-60 שניות הפכו שולחנות וכיסאות, וניפצו כלים וחלונות - כל זאת כאשר ישנם כ-30 סועדים במקום

משטרת ניו יורק מחפשת אחר כ-20 צעירים ונדליסטים שנכנסו רעולי פנים לתוך מסעדת פירות ים והחריבו אותה עד לנזק של עשרות אלפי דולרים. 

קבוצה של בני נוער הגיעה ביום שבת בסביבות השעה 8:20 בערב לקניון בקולג' פוינט בקווינס, עלו לקומה השישית והסתערו על מסעדת 'פיש וילג'', כאשר הם הופכים בפראות את השולחנות ומטיחים את הכיסאות, בזמן שהמקום מלא בלקוחות. 

הצעירים, אשר עטו מסכות וקפוצ'ונים, ניפצו כלי אכילה וכלי מטבח, ושברו חלון, כאשר כל הנזק שהם הותירו אחריהם מסתכם לסך של כ-20,000 דולר. 

תיעוד מרגעי ההתפרעויות שצולם דרך מצלמת הפלאפון של אחד הלקוחות, שותף על ידי פעילת החינוך איאטין צ'ו, שכתבה: "הגענו כל כך נמוך, עד כדי שאין ציפייה שיהיו השלכות למתקפה הנוראית הזו על רכוש פרטי".

לדבריו של מנהל המסעדה טוני הו, שאינו דובר אנגלית, הצעירים העבריינים היו ברובם ממוצא אסייתי או היספני, והם הגיעו למקום והתפרעו כאשר כ-30 לקוחות סעדו במקום. 

"מהרגע שהם נכנסו ועד שהם יצאו, זה לקח בדיוק דקה. הם לא אמרו מילה. אין לנו מושג איך זה קרה. עמדתי מאחורי הקופה והייתי פשוט בהלם. ואז רצתי להתקשר למוקד 911, אבל עד אז הם כבר נעלמו", אמר הו בראיון לחדשות CBS.

מנהל המסעדה אמר כי היו כ-20 נערים, והוסיף כי אמנם אף אחד לא נפגע פיזית, אך הוא מודאג מאוד מההשפעות ארוכות הטווח על העסק. "זה הפסד כספי גדול. ובמיוחד המוניטין שלנו כלפי הלקוחות העתידיים. אף אחד לא רוצה ללכת למקום שבו דברים כאלה קורים", אמר. 

קרטיס סליווה, מייסד 'המלאכים השומרים' והמועמד הרפובליקני לראשות עיריית ניו יורק ב-2021, אמר כי אנשיו יפטרלו באזור המסעדה. "זו הייתה להקת זאבים, חבורה של בריונים מתבגרים שהשתוללו במסעדה… שום דבר לא יקרה לפושעים. הם יואשמו כקטינים ויחזרו לרחוב. החברים שלהם יראו את הסרטון ויתייחסו אליהם כגיבורים ב'ברדס'".

YOU MIGHT ALSO LIKE