זעזוע בפלורידה: אלו הם הספרים המיניים הנמצאים בבתי הספר
התכנים הציגו איורים של אקטים מיניים והנחיות לביצועם, וישבו במדפי הספריות בהישג יד של תלמידים צעירים שלא אמורים להיחשף לנושאים הללו באופן לא מפוקח

מושל פלורידה רון דה-סנטיס חשף ביום רביעי ספרי ילדים הנמצאים בבתי ספר שונים בפלורידה, אשר מציגים תוכן מיני בוטה ביותר, מאויר ומפורט מאוד. 

(צילום: טוויטר, AP)

בתחילת מסיבת העיתונאים שנערכה, הצוות של המושל הרפובליקני הזהיר את הקהל בטמפה שהסרטון שיוצג בדקות הקרובות יציג "חומר בעל אופי מיני מפורש ואינו מתאים לילדים", וביקשו להרחיק את כל הקטינים לשש דקות הקרובות. 

אז הוצגו איורים מהספרים, הכוללים תיאור של פעילויות מיניות שונות, זאת לצד הנחיות כיצד לעסוק באקטים מיניים או להוריד אפליקציות אשר עוזרות לקיום יחסי מין מזדמנים.

"הנה הספרים שהורים מצאו בבתי ספר בפלורידה, ודיווחו למחוזות שלהם לצורך הסרתם. מה שנמצא הוא מזעזע, גרפי, ואנחנו מזהירים אתכם, לא מתאים לילדים", נכתב באחת השקופיות שהוצגו. 

התוכן היה כל כך גרפי, עד שהשידור החי מערוצי החדשות המקומיות נחתך מהרשתות החברתיות, ובטוויטר זכה לאזהרת תוכן רגיש בטוויטר

"אני רק חושב על ההורים ששולחים את ילדיהם לבית הספר, הם לא צריכים לדאוג שהזבל הזה יהיה שם", אמר המושל. 

דה-סנטיס העביר בשנה שעברה את חוק 'זכויות ההורים בחינוך', שכונה על ידי מתנגדיו 'אל תגיד גיי', שעיקרו הוא האיסור על מורים ואנשי חינוך בבתי ספר ציבוריים במדינת הסאנשיין להזכיר נטייה מינית או זהות מגדרית מול ילדים עד כיתה ג'. כעת, המדינה שוקלת להרחיב את האיסור עד לכיתה ח'. 

ובעוד שהמתנגדים זעקו מפני איסור ספרים, חברה בארגון Moms for Liberty אמרה כי לקרוא להסרת תכנים מיניים מבתי ספר 'איסור' - זה כמו לומר שבתי ספר 'אוסרים' להפיץ במוסדות החינוך את המגזין פלייבוי.

בין הספרים שהוצגו במסיבת העיתונאים היה 'פאלמר', ספר המתאר באמצעות איורים גרפיים נערים צעירים במחנה קיץ העוסקים באקטים מיניים. ספר אחר בשם 'הספר הזה הוא הומו', מכיל הוראות ופרטים על סקס הומוסקסואלי. ספרים נוספים עם תיאורים לא פחות מזעזעים הוצגו לציבור. 

דה-סנטיס אמר כי הסיבה היחידה שאיש חינוך יציג תכנים כאלה לתלמידיו, היא "אם אתה שם את האג'נדה שלך לפני רווחתם. וזה מה שאנחנו רואים לעתים קרובות מדי". הוא גם ציין כי האזור הגרוע ביותר הוא מחוז ברוורד.




YOU MIGHT ALSO LIKE