מילותיו האחרונות לפני שהוצא להורג: "דה-סנטיס עשה הרבה יותר גרוע ממני"
אסיר שהורשע בשני מקרי רצח נפרדים לפני עשרות שנים החליט להשתמש ברגעים האחרונים בעודו הוא חי כדי להעביר ביקורת על מושל פלורידה: "הוא שם את הרגל שלו על הצוואר שלנו"

אסיר מפלורידה שנידון לעונש מוות החליט להשתמש במילותיו האחרונות כדי לבקר את המושל רון דה-סנטיס, בטענה שהמנהיג הרפובליקני "עשה הרבה יותר גרוע" ממנו.

דקות ספורות לפני שדונלד דילבק בן ה-59 הוצא להורג בכלא פלורידה ביום חמישי בלילה, הוא הודה שפגע באנשים כאשר היה "צעיר", אך את המילים האחרונות באמת שמר כדי לתקוף את דה-סנטיס.

"אני יודע שפגעתי באנשים כשהייתי צעיר. ממש פישלתי. אבל אני יודע שרון דה-סנטיס עשה הרבה יותר גרוע. הוא לקח הרבה מהרבה אנשים. אני מדבר בשם כל הגברים, הנשים והילדים. הוא שם את הרגל שלו על הצוואר שלנו", אמר דילבר. 

מיד לאחר דברים אלה, גורמים במחלקת התיקונים של פלורידה החלו בתהליך מתן שלוש תרופות הרגעה, אז שיתקו אותו ועצרו את הלב שלו. מותו הוכרז בשעה 6:13 בערב, 11 דקות לאחר תחילת התהליך. 

דילבק הורשע בהריגה של שני אנשים ונידון לעונש מוות לפני 32 שנים. כאשר היה בן 15, בשנת 1979, הוא ירה למוות בשוטר במחוז לי וקיבל על כך מאסר עולם. לאחר כמה שנים בכלא, בשנת 1990, הוא ברח מהכלא, ובשלב כלשהו הוא ניסה לחטוף רכב שם ישבה פיי לאמב ואן, אותה דקר למוות.

לפני מילותיו האחרונות בהחלט, דילבק ביקש ארוחה אחרונה שכללה שרימפס מטוגן, פטריות, טבעות בצל, גלידה, פאי פקאן ושוקולד.

YOU MIGHT ALSO LIKE