פלורידה: 12 שנות מאסר למייסד מותג אופנה שירה למוות בזוגתו בת ה-18
בן ה-56, שהקים עם חבריו את חברת בגדי החוף Salt Life, הורשע בהריגה לאחר שהודה כי ירה בטעות בחברתו גרייס דאנקן, אז ברח והשאיר את גופתה מאחור

מייסד שותף של חברת בגדי החוף Salt Life, נידון ל-12 שנות מאסר בגין שירה למוות בזוגתו המתבגרת - והותיר את גופתה להירקב במלון בפלורידה.

מייקל האטו בן ה-56 הרג את לורה גרייס דאנקן בת ה-18 בחדר המלון שבו שהו, באתר הנופש הילטון זינגר איילנד מול האוקיינוס, באוקטובר 2020. 

האטו טען שהוא ירה בטעות בדאנקן במהלך "משחק קרב יריות", והודה באשמת הריגה. בן ה-56, שהקים עם חבריו את מותג הבגדים Salt Life בשנת 2003, הופיע ביום חמישי בביהמ"ש בפאלם ביץ', שם הוא נידון ל-12 שנות מאסר.

על פי תצהירים שפורסמו, גופתה של דאנקן נמצאה במלון בפאלם ביץ' בשנת 2020, זאת במהלך חיפושים שנערכו לאחר שאביה לא שמע ממנה במשך יומיים, והשתמש באפליקציה כדי לעקוב אחר הטלפון הסלולרי שלה. 

האב הגיע למלון הילטון וקרא לכוחות הביטחון, שם הם מצאו את גופתה ספוגה בדם ומתרפקת, כאשר פצעי ירי היו בבטנה. 

"כאשר יחידות הסיור הגיעו, היה ריח חזק של גופה מהמסדרון. הגופה הייתה מכוסה בדם", אמרו במשטרה. 

האטו, אז בן 54, היה זה שכר את החדר והשאיר את הארנק ותעודת הזהות שלו במקום, ממנו הוא נמלט. לאחר מכן, הוא אותר בבית חולים בעיר הולדתו ג'קסונוויל, שם הוא אושפז לאחר שביקש עזרה מעובר אורח בתחנת דלק. 

עדים סיפרו למשטרה כי האטו נמצא "עושה תנועות מעוותות, השמיע הערות הזויות ובכה בעוד שעיניו מתגלגלות לאחורי ראשו". כאשר נשאל על זוגתו, על פי הדיווחים, הוא פרץ בבכי: "אוי, אלוהים, אני חושב שפגעתי בגרייסי שלי".

האטו סיפר לחוקרים כי הוא ובת ה-18 שיחקו כאילו הם יורים אחד על השני, ובשלב כלשהו הוא תפס את אקדחו וירה עליה בטעות. אז, הוא הכניס את כלי הנשק לתרמיל השחור שלו, השאיר את גופתה ונמלט מהמקום ונסע עד שנגמר לו הדלק.

YOU MIGHT ALSO LIKE