סן פרנסיסקו: חיפושים אחר גבר המסתובב עם חבילות ביצים - ותוקף אסייתים
בתיעוד מאוטובוס שפורסם ברשתות החברתיות ניתן לראות את החשוד צועק ומקלל אישה וילדה אסייתית, ואחרי שמגורש על ידי שאר הנוסעים - הוא החל לזרוק ביצים

משטרת סן פרנסיסקו מחפשת אחר אדם שתועד עם קופסאות ביצים, ומשליך אותן על נוסעים אסייתים באוטובוס תוך כדי קללות גזעניות. 

מישל יאנג ביקרה בסוף השבוע האחרון בעיר, ובזמן נסיעה באוטובוס היא ואחרים חזו בגבר מאבד את העשתונות, צועק ומקלל אותה וילדה אסייתית אחרת שהייתה במקום, עד שנוסעים אחרים התערבו ודרשו ממנו לצאת מהאוטובוס.

אחרי שהגבר ירד, הוא המשיך לצעוק והחל להשליך ביצים על החלונות של האוטובוס שהיו פתוחים.

יאנג הגישה תלונה במשטרה המקומית ופרסמה את הסרטון בטוויטר ב-16 בפברואר, לצדו כתבה: "סן פרנסיסקו, עכשיו. עלה בחור עם המון ביצים והתחיל לצעוק עלי ועל ילדה אסייתית: 'כלבה סינית טיפשה'. אדם באוטובוס התערב, והבחור התחיל לזרוק עליו ביצים. הוא ירד מהאוטובוס ואז זרק ביצים דרך החלון. לכולנו יש ביצה בשיער!".

סרטון נוסף שהעלתה מראה את הגבר ממשיך לצעוק ולתקוף מחוץ לאוטובוס: "הוא התחיל לזרוק ביצים דרך החלון, ואז הוא רץ ליד האוטובוס וזרק ביצים לכיוון שלי". ברקע ניתן לשמוע מישהו צועק: "תסגרו את החלון".

לאחר שהתיעוד הפך ויראלי, אישה אסייתית אחרת בשם וונדי ז'אנג הגישה תלונה לחוקרים וסיפרה להם שבחודש דצמבר האחרון היא הותקפה על ידי אותו גבר, גם כן במהלך נסיעה באוטובוס, ואף פרסמה תיעוד:  "הוא התחיל לצעוק השמצות גזעניות נגד אסייתים, במיוחד סינים", אמרה וונדי ז'אנג.

רשות התחבורה המטרופולינית של סן פרנסיסקו התנצלה בפני יאנג ואמרה שגם היא, נוסף לשאר הגורמים, בודקת את האירוע: "תקריות כאלה אינן מתקבלות על הדעת בכלי הרכב שלנו. אנחנו מצטערים שזה קרה לך".

הם הוסיפו: "אנחנו מחויבים לעשות כל שביכולתנו כדי לעצור את התקיפות הגזעניות ההולכות ומתגברות במהלך השנים האחרונות. כל הטרדה או התעללות כלפי הנוסעים והצוות שלנו היא בלתי מתקבלת על הדעת". 




YOU MIGHT ALSO LIKE