"אדם מוזר" נעצר בחשד לרצח איש הדת הבכיר מלוס אנג'לס
לחשוד בן ה-65 יש היכרות ארוכת שנים עם הבישוף דיוויד אוקונל, שנמצא מת עם פצע ירי, שכן אשתו שימשה כעוזרת הבית של איש הדת במשך יותר מעשור

גבר המתואר כ"בן אדם מוזר" נעצר בחשד לרצח הבישוף המוכר בלוס אנג'לס, דיוויד אוקונל, שנמצא ביום שבת מת בביתו עם פצעי ירי. 

(צילום: Getty Images)

קרלוס מדינה בן ה-65, שיפוצניק במקצועו, נמצא במעצר בחשד כי הוא זה שירה והרג את הבישוף בביתו באסיינדה הייטס. אשתו הייתה עוזרת הבית של אוקונל במשך יותר מעשור, ומדי פעם מדינה עשה עבודות בית עבורו.

שכן תיאר את החשוד כ"אדם מוזר שהיה ער בכל שעות הלילה, ותמיד היה חופר בחצר שלו".

צילומי המעקב מביתו של הבישוף הראו את רכב השטח של מדינה בחניה של אוקונל באותו היום של הרצח, מה שהעלה את החשד לגביו. 

מיד לאחר הירי, בן ה-65 עזב את מחוז לוס אנג'לס, אך לפי מידע מודיעיני שנמסר על ידי תושב המקום, הוא חזר בסביבות השעה 2:00 לפנות בוקר ביום שני. כוחות ממשרד השריף הגיעו לביתו בשעות הבוקר, אך מדינה סירב לעזוב את ביתו - ונעצר. 

בביתו של מדינה נמצאו שני כלי נשק וראיות אחרות הקושרות אותו לפשע.

(צילום: AP)

שריף המחוז, רוברט לונה, אמר לכתבים כי סופר להם ש"מדינה התנהג מוזר, באופן לא הגיוני, והעיר הערות על כך שהבישוף חייב לו כסף", אך הדגיש כי בשלב זה לא ברור אם מחלוקת כספית היא אכן המניע לרצח: "זה משהו שעלה מאחד העדים, אבל כפי שכולם יודעים, החקירה שלנו נמשכת, מה שאומר שנראיין עוד עדים כדי לברר ולקבל תמונה טובה יותר של מה שקרה כאן".

שכן שגר סמוך למדינה, סיפר ל'ניו יורק פוסט' כי החשוד חיפש דרכים להרוויח כסף למרות שהיה בפנסיה. שכן אחר, לואיס לופז, אמר כי החשוד ברצח סיפר לו ששכר הדירה שלו צפוי לעלות החל מהחודש הבא, עבור הבית בו הוא גר עם אשתו ועוד שותף. 

"לא האמנתי בעצמי", אמר לופז בתגובה להאשמות נגד מדינה, "הוא נראה אדם לא מזיק. הוא ואשתו, הם זוג מבוגרים ממוצע". 

גופתו של הבישוף אוקונל התגלתה בחדר השינה של ביתו עם פצע ירי בפלג גופו העליון, זאת לאחר שכומר הגיע לביתו של הקורבן כדי לבדוק מה מצבו מכיוון שאיחר לפגישה. 

אשתו של החשוד לא עבדה ביום הרצח, והחוקרים אמרו שהיא משתפת איתם פעולה באופן מלא. 

YOU MIGHT ALSO LIKE