התעסק עם האישה הלא נכונה: צפו כיצד תושבת פלורידה נאבקת בגבר שתקף אותה בחדר הכושר
נשאלי אלמה בת ה-24 התאמנה לבד בחדר הכושר בבניין בו היא גרה, אז החשוד בן ה-25 נכנס למקום וניסה לתקוף אותה - אך היא מיד החלה לדחוף אותו ולהגן על עצמה

תושבת פלורידה הצליחה להגן על עצמה מפני גבר שתקף אותה בחדר כושר בחודש שעבר, והסכימה לפרסם את הסרטון עם פניה החשופות כדי לתת אומץ לנשים אחרות.

נשאלי אלמה בת ה-24 התאמנה בחדר הכושר במתחם הדירות אינווד פארק בטמפה, ב-22 בינואר, כאשר קסבייר תומס-ג'ונס תקף אותה. כך לפי רישומי ביהמ"ש שהוגשו על ידי משרד השריף של מחוז הילסבורו. 

צילומי אבטחה שפורסמו ברשתות החברתיות על ידי השריף, מציגים את אלמה מאמנת עד שהיא שומעת דפיקות בדלת חדר הכושר, ואז מאפשרת בתומה לתומס-ג'ונס להיכנס למקום, וממשיכה בשלה. אז, החשוד בן ה-25, מתקרב אליה ומנסה לתפוס אותה - אבל היא מיד נכנסת לפעולה.

"ברגע שהוא התקרב אליי, מיד דחפתי אותו", אמרה אלמה בסרטון שפורסם יחד עם הצילומים. "אמרתי, 'אחי, מה אתה עושה? תתרחק ממני, תפסיק לנסות לגעת בי'. הוא התחיל לרדוף אחרי מסביב לספסל, ובסופו של דבר הגענו לצד השני של חדר הכושר".

אז אלמה ותומס-ג'ונס מתקוטטים במשך כמה רגעים, עד שהתוקף מצמיד אותה לרצפה. הצעירה לא מוותר ובסופו של דבר הצליחה לעמוד על רגליה ולברוח מחדר הכושר לדירה סמוכה, שם היא התקשרה למוקד 911. 

בן ה-25 נמלט מהמקום, וניסה להיכנס לדירה של אישה אחרת במתחם. פחות מ-24 שעות לאחר מכן, הוא נתפס על ידי כוחות הביטחון ונעצר, שם הודה כי ניסה לאנוס את אלמה, ואף סיפר שניסה לתקוף אישה נוספת כי חשב שהיא "יפה".

על פי הדיווחים, תומס-ג'ונס גר במתחם הדירות, אך לא ברור אם לאלמה ולו הייתה היכרות קודמת לתקיפה.

השריף צ'אד כרוניסטר אמר בסרטון: "נגעלתי ממעשיו של החשוד, איך הוא תקף את הצעירה הזו. הכוח, האומץ והנחישות של האישה הזו מעוררים השראה. אני יודע שהאומץ שלה לשתף את הסיפור הזה ישפיע על חייהן של נשים רבות אחרות".

וכך גם אלמה אמרה, שהיא מקווה שהסיפור שלה יעזור לנשים אחרות להילחם על עצמן: "כל עוד את נלחמת בחזרה ומראה לו שאת חזקה ולא מוותרת, אני מאמינה שאפשר לברוח". 

היא הוסיפה: "עדיף לפנות לרשויות אכיפת החוק במוקדם מאשר במאוחר. ככל שיש להם את המידע מוקדם יותר, כך הם יכולים לתפוס את האדם הזה מהר יותר". 



YOU MIGHT ALSO LIKE