האיש שדרס ודקר למוות את הד"ר בקליפורניה לא מתחרט, ומסביר: "אני ישו"
בתחילת החודש, סמית' בן ה-39 דהר עם הלקסוס שלו לעבר נתיב האופניים ופגע בד"ר מייקל ממון בן ה-58, ואז יצא ממכוניתו ודקר אותו למוות. "אם היו יודעים מי אני, היו משחררים אותי"

האיש שהואשם כי דרס ודקר למוות רופא מיון בקליפורניה - אמר בראיון כי הוא לא מתחרט על מה שעשה כי הוא "אלוהים וישו המשיח".

בראיון שנערך בבית הכלא במחוז אורנג', ואנרוי איוואן סמית' בן ה-39 ציטט פסוקים מהתנ"ך ואמר שאנשים היו חושבים אחרת על הפשעים שביצע אילו ידעו שהוא "מלך המלכים".

"הרגתי", סמית' אמר בזמן שהוא כלוא תחת ערבות של מיליון דולר, "אבל אם הם ידעו מי אני, הם היו נותנים לי לצאת מכאן. הם ימלאו את כל הרצונות שלי". 

למרות ההודאה, סמית' טען לחפותו בבית המשפט באישומי רצח, והכחיש כי השתמש בנשק קטלני.

ב-1 בפברואר, ד"ר מייקל ג'ון ממון בן ה-58 רכב בנתיב האופניים בכביש המהיר של הפסיפיק קואסט בדנה פוינט, בסביבות השעה 3:00 בצהריים. אז, סמית' הגיח מאחורי עם הלקסוס שלו והתנגש בו בעוצמה, והעיף את הד"ר הישר אל הצומת. 

עוברי אורח שעזרו לעצור את סמית' לפני שכוחות הביטחון הגיעו, סיפרו כי הם ראו את החשוד מחזיק אקדח אוויר, מתקרב לרופא הפצוע ואז דוקר אותו בסכין גדולה.

ממון הובהל לבית חולים מיסיון פרובידנס, אחד מבתי החולים המקומיים שבהם עבד כרופא, אך מותו נקבע מאוחר יותר. 

במהלך הראיון מבית הכלא, סמית' אמר ש"זו הייתה זכותו" להרוג את ממון מכיוון ש"הוא היה בהליכה צולבת". הוא גם אמר שמותו של הד"ר היה "זעיר" בהשוואה למקרי מוות רבים אחרים, בעודו טוען שישו הוא שהרג אלפי אנשים על ידי זימון רעידת האדמה בעוצמה 7.8 שהחריבה את טורקיה וסוריה. 

סמית' מכחיש כי הוא סובל ממחלות נפש, אך גורמים במשטרת לונג ביץ' פרסמו כי לבן ה-39 יש היסטוריה עם בריאות הנפש שכן הוא אובחן עם סכיזופרניה פרנואידית והפרעה דו קוטבית.

YOU MIGHT ALSO LIKE