שבע מתוך 10 החופים המסוכנים ביותר בארה"ב - נמצאים בפלורידה
החוף המסוכן ביותר הוא ניו סמירנה, שקיבל את ציון המסוכנות הגבוה ביותר בשכלול מקרי המוות בגלישה, כמות מתקפות הכרישים ותדירות ההוריקנים

חוף ניו סמירנה בפלורידה דורג במקום הראשון וקיבל את התואר "החוף הקטלני ביותר" בארצות הברית, זאת בניתוח שבדק מקרי מוות בגלישה, תדירות הוריקנים והתקפות כרישים.

(צילום: Shutterstock)

חברת הנסיעות Travel Lens השתמשה בנתונים שנאספו על ידי המנהל הלאומי לאוקיינוס ואטמוספירה ומכון הכריש, כדי לקבוע מה הם עשרת החופים ה"קטלניים" ביותר במדינה. 

וכך, ניו סמירנה ביץ' קיבל את ציון המסוכנות של 8.14 מתוך 10, כאשר מאז שנת 2010 נרשמו שם 10 מקרי מוות מגלישה, 32 התקפות כריש - מספר הגדול פי שניים מכל חוף אחר בארצות הברית. בממוצע, ישנם שלוש התקפות כרישים בשנה.

עיירת החוף גם ספגה 120 סופות הוריקן בין השנים 1851 ל-2020, כאשר מתוכן 37 נחשבו משמעותיים. 

במקום השני ברשימה נמצא קקאו ביץ' הסמוך, עם ציון מסוכנות של 7.57, שם מספר ההרוגים כתוצאה מגלישה ומהתקפות כריש עמד על שבע כל אחד, וגם כן 120 הוריקנים. 

שני חופי פלורידה הבאים ברשימה הם אורמונד ביץ ופנמה ביץ', לאחר מכן מירטל ביץ' (דרום קרוליינה), מלבורן ביץ' (פלורידה), ג'קסונוויל ביץ' (פלורידה), איי אואק (צפון קרוליינה), גול שור (אלבמה) ופורט לודרדייל (פלורידה). 

"פלורידה הייתה המדינה המושפעת ביותר מהוריקנים, מה שמסביר מדוע שבעה מתוך עשרה החופים המסוכנים ביותר נמצאים במדינה הזו", נכתב בדו"ח. 

YOU MIGHT ALSO LIKE