בתום קרב יריות: נעצרו שני חברי כנופיה - החשודים כי רצחו משפחה של שישה בקליפורניה
המשטרה שמה את ידיה על החשודים, בני 35 ו-25, שנכנסו בשעת לילה מאוחרת לבית במחוז טולאר וירו למוות בשישה בני אדם, בהם אמא צעירה בת 16 ותינוקה בן עשרה החודשים

שני חברי כנופיה המבוקשים בקשר לטבח המחריד של שישה בני משפחה בקליפורניה, כולל אם בת 16 ותינוקה אותו החזיקה בידיה, נעצרו ביום שישי לאחר קרב יריות עם המשטרה. 

יותר מ-100 אנשי ביטחון, מקומיים ופדרליים, הגיעו לעצור את חברי כנופיית Norteno - אנחל אוריארטה בן ה-35 ונואה בירד בן ה-25, זאת כחלק מחקירת אירוע הירי מה-16 בינואר שזעזע את קהילת גושן, במה שהמשטרה תיארה כ"הוצאה להורג בסגנון קרטל". 

אוריארטה ניסה לברוח מידי אכיפת החוק וירה לעבר השוטרים, שהחזירו באש והצליחו לעצור אותו לאחר שאחד הכדורים פגע בפלג גופו העליון. כך נמסר ממשרד השריף של מחוז טולאר, שהוסיף כי החשוד הובהל לבית החולים ועבר ניתוח, אותו הוא צפוי לשרוד. 

בירד בן ה-25 נעצר במקום אחר, ללא תקרית חריגה. 

על פי החשד של המשטרה, השניים פרצו לבית משפחת פארז לפני למעלה משבועיים בשעת לילה מאוחרת, קצת לפני 4:00 לפנות בוקר, וירו למוות באלדיו פארז בן ה-52, מרקוס פארז בן ה-19, ג'ניפר אנאלה בת ה-49, רוזה פארז בת ה-72, אליסה פארז בת ה-16 ובנה התינוק בן עשרה החודשים, ניקולס.

המשטרה מסרה כי "האופן והמהירות" של הרציחות מעידות כי אוריארטה ובירד הם רוצחים מנוסים. כמו כן, שניים מבני משפחת פארז היו חברי כנופיית סורנו ידועים - יריבים של כנופיית נורטנו.

בשיחה קורעת לב למוקד 911 שפרסמה המשטרה, אליסה אמרה כי שני גברים פרצו לבית וירו בבטנו של החבר שלה מרקוס, שעדיין היה בן החיים.

"תחזיק מעמד, מותק, תחזיק מעמד בבקשה", נשמעת אליסה אומרת כאשר ברקע נשמעת אישה  אחרת בוכה בהיסטריה. "הם חוזרים, הם חוזרים… תמהרו!", אליסה אמרה כאשר המוקדן הבטיח לה ששוטר נמצא מעבר לפינת הרחוב.

צילומי מעקב מצמררים הראו את האמא הצעירה בורחת מהבית עם תינוקה בידיה, והיא מפילה אותו בעדינות מעבר לגדר לפני שהיא מנסה לטפס. אך התמונה קופאת כאשר אליסה נוחתת על רגליה, ואחד התוקפים שלה נכנס לפריים עם אקדח.

כאשר המשטרה הגיעה, נמצאו שלושה קורבנות במסדרון ועוד שלושה בחוץ. אליסה נמצאה מחבקת את תינוקה, שניהם ללא רוח חיים לאחר שנורו בראשם מטווח קצר. 

אמה של אליסה, שילה פינה, כתבה בסדרת פוסטים בפייסבוק: "הלב שלי שבור, אני ללא מילים", והוסיפה שהיא "מעולם לא זכתה לפגוש באופן אישי את הנכד החתיך שלי". 

 

YOU MIGHT ALSO LIKE