הרופא מקליפורניה החשוד שניסה לרצוח את משפחתו - השתחרר מביה"ח והועבר לכלא
דרמש פאטל בן ה-41 חשוד כי דרדר בכוונה את רכב הסטלה שלו, שם ישבו לצידו אשתו ושני ילדיו בני ה-7 ו-4, מצוק מגלשת השטן. במזל כולם שרדו, והחקירה נמצאת בשיאה

הרופא שהואשם כי האיץ בכוונה את רכב הטסלה שלו והתדרדר מצוק מגלשת השטן שבקליפורניה, יחד עם אשתו ושני ילדיו - שוחרר מבית החולים ונשלח לכלא, זאת בעוד מתבצעת חקירה האם היו בעיות מכניות שהובילו להתרסקות.

משרד התובע המחוזי של סן מטאו יקבע בהמשך היום אם דרמש פאטל בן ה-41, המחוזק על ידי הרשויות ללא אפשרות לשחרור בערבות, מואשם בניסיון רצח והתעללות בילדים.

בשבוע שעבר, כאמור, התובע המחוזי סטיב וגסטפה אמר כי החוקרים בוחנים את טסלה דגם Y כדי לאשר או לשלוח בעיה מכנית. "האם הבלמים נכשלו? האם הבלמים פעלו? האם היו תקלות מכניות נוספות שהיו מובילות לכך שהוא לא הצליח לעצור את הרכב? אנחנו מסתכלים על המכונית מלמעלה למטה", אמרה. 

כזכור, פאטל נפצע ואושפז בתחילת החודש כאשר הטסלה בה נהג התדרדרת מצוק מגלשת השטן, יחד עם אשתו, בתו בת ה-7 ובנו בן ה-4. באורח נס, כוחות ההצלחה שהגיעו למקום איתרו את בני המשפחה בחיים, וחילצו אותם מהתהום.

אמנם לא פורסם מניע לכך, אבל חוקרי סיירת הכביש המהיר של קליפורניה מסרו כי הם "פיתחו סיבה אפשרית להאמין שהאירוע הזה היה מעשה מכוון" בידי בן ה-41, רדיולוג במרכז הרפואי פרובידנס הולי קרוס. 

זאת על אף העדויות של השכנים של המשפחה הגרים בפסדינה, שתיארו אותם כמשפחה "יפה ואידיאלית, ללא אינדיקציה לבעיות. לכן, זה כל כך מוזר, כי הוא (דרמש) בחור נהדר. אולי זה היה רגע של טירוף", סיפר השכן רוג'ר ניומרק. 

שכנה אחרת, שרה ווקר, סיפרה על אב המשפחה: "הוא דמות כל כך נוכחת... הוא תמיד היה שמח ומוכן לדבר". 

גם המשטרה טענה כי מעולם לא הייתה לה אינטרקציה עם המשפחה - מלבד בשנת 2017, אז הכוחות נקראו תשע פעמים לבית שלהם בשל דיווחים על פריצה או אנשים חשודים בסביה, אם כל החשדות בוטלו לאחר מכן. 

YOU MIGHT ALSO LIKE