לוס אנג'לס: 3 הרוגים, 4 פצועים בירי מחוץ למסיבה בבוורלי קרסט
רשויות החוק בלוס אנג'לס ממשיכות לחקור את תקרית הירי הקטלנית שאירעה בשעות הבוקר המוקדמות של יום שבת. חקירה ראשונית מעלה כי שלושת ההרוגים ישבו בכלי רכב מחוץ לבית בשכונה היוקרתית

שלושה בני אדם נורו למוות וארבעה נוספים נפצעו במהלך תקרית ירי שאירעה אתמול (שבת) בשכונת בוורלי קרסט היוקרתית בלוס אנג'לס, כך על פי המשטרה בעיר המלאכים.

זירת הירי, אתמול בלוס אנג'לס

לפי הודעת המשטרה, תקרית הירי אירעה בסביבות השעה 2:30 בלילה (בין שישי לשבת) ברחוב אליסון בבוורלי קרסט. ככל הנראה, מדובר בבית נופש שהוצע להשכרה באתר AirBnb.

מחקירת האירוע עולה ששלושת ההרוגים ישבו במכונית מחוץ לבית כאשר נורו למוות, ואילו ארבעת הפצועים עמדו בסמוך לכלי הרכב.

שניים מהפצועים הצליחו לפנות את עצמם לבית החולים ושניים נוספים פונו ע"י כוחות ההצלה. תחילה דווח כי ארבעתם מאושפזים במצב קשה עד אנוש, אולם מצבם של שניים השתפר במהלך יום שבת.

שלושה נהרגו בתקרית הירי הקשה בבוורלי קרסט

במשטרת לוס אנג'לס כמובן פתחו בחקירה, וממצאים ראשוניים מצביעים על כך שלא מדובר באירוע אקראי: "אנחנו יכולים לאשר שהקורבנות נורו במהלך קרב יריות שהתרחש במקום. אנחנו גם יודעים לומר שמדובר מכוונת ולא באירוע ירי המוני", אמרו במשטרה.

לא ברור מה בדיוק התרחש בדקות שקדמו לירי, אך במשטרה בודקים האם התקיימה מסיבה בבית בערב יום שישי: "החוקרים ממשיכים לדבר עם עדי ראייה ואנשים שנכחו במקום כדי להבין מה קרה שם. יש לנו הרבה מידע אבל בשלב זה אנחנו לא יכולים לפרסם את הכל כדי לא לפגוע בחקירה".

שכן שמתגורר ברחוב סיפר כי אכן התקיים אירוע המוני במקום: "זו בית מסיבות, כל הזמן יש שם מסיבות. זה פשוט טירוף שלא בדקו מי קיים את האירוע שם", אמר.

YOU MIGHT ALSO LIKE