בדרך ל-2 עשורים בכלא: מאמן כדורמים בתיכון בדרום קליפורניה תקף מינית 9 נערות
חודשים ספורים לאחר שהורשע בכל הסעיפים שבהם הואשם, בית המשפט במחוז אורנג' גזר יותר מ-18 שנות מאסר על בהראם חורג'ה בן ה-46, ששימש כמאמן כדורמים בכיר באזור. בחלק מהמקרים, התקיפות המיניות אירעו מול ההורים, שלא הבחינו בנעשה בגלל שהם התרחשו מתחת למים

מאמן כדורמים בכיר מדרום קליפורניה נשלח השבוע ל-18 שנים ו-4 חודשים בכלא לאחר שהורשע בתקיפה המינית של 9 נערות - תקיפות שנמשכו שנים רבות.

בהראם חורג'ה, מימין, עם נערות מקבוצת כדורמים שאותה אימן

לפי כתב האישום, בהראם חורג'ה בן ה-46 - תושב העיר ארוויין שבמחוז אורנג' - תקף מינית תשע נערות ותקף נערה נוספת במשך חמש שנים, החל מ-2012 ועד 2017.

בחודש נובמבר האחרון, חבר מושבעים בבית המשפט קבע שחורג'ה אשם בכל אחד מ-22 הסעיפים שבהם הואשם, ביניהם תקיפה מינית, תקיפה מינית שכוללת חדירה ומעשי זימה בקטינות - כך על פי משרד התביעה במחוז אורנג'.

כלל הקורבנות של חורג'ה היו נערות בנות 13 עד 17, והתקיפות אירעו בזמן ששימש הן כמאמן כדורמים במועדון הכדורמים הבינלאומי בלוס אלימטוס, והן כמאמן נבחרת הכדורמים של תיכון קנדי בעיר לה פאלמה.

חורג'ה היה מאמן כדורמים בכיר במחוז אורנג'

התביעה טענה כי חורג'ה הצליח לבצע את זממו בנערות במהלך אימונים בבריכות, כך שגם כאשר ההורים ישבו בסמוך הם לא הבחינו בנעשה: "באופן שיטתי, חורג'ה נגע להן בשדיים ובאיברי מין במהלך האימונים", נכתב בכתב האישום, "הוא סיפק תירוצים רבים למעשיו, למשל כאשר טען שעשה זאת כדי 'לחשל' את הנערות".

רגע לפני שנקבע עונשו, התביעה במחוז הגישה מסמכים לביהמ"ש שבו דרשה לשלוח את חורג'ה למאסר ממושך: "הוא ניצל את מעמדו ואת האמון שקיבל כמאמן כדורמים בכיר על מנת להתעלל מינית בנערות צעירות".

הפרשה פורסמה לפני מספר שנים, ובקיץ 2021 הנערות זכו בתביעה אזרחית שהגישו נגד מועדון הכדורמים, בה נקבע שהן יפוצו ב-14 מיליון דולר.

"כמאמן בכיר, הנערות האמינו בכך שחורג'ה יעזור להן להגשים את החלון הספורטיבי שלהן, והוא ביצע בהן מניפולציה וגרם להן לחשוב שהתקיפות המיניות הן חלק מהאימונים. המאסר שהוטל עליו כמובן לא יבטל את הטראומה שאותן נערות יתמודדו איתה לאורך חייהן, אך אני מקווה שזה יעביר מסר לילדים שהם לא צריכים לעבור התעללות כזו, ומי שעושה את זה יועמד לדין", מסר טוד שפיצר, התובע הראשי במחוז, לאחר קביעת עונשו של חורג'ה.

YOU MIGHT ALSO LIKE