הראפרית שעזבה את אל.איי למיאמי משבחת את דה-סנטיס: "מרגישה כאן הרבה יותר בטוחה"
אזיליה בנקס אמרה כי המושל הרפובליקני מנסה לפתור את הבעיות האמיתיות בחיים, שלא כמו פוליטיקאים דמוקרטים בקליפורניה, שמחזיקים באידיאולוגיה רדודה וצבועה

הראפרית האמריקאית אזיליה בנקס שיבחה את מנהיגותו של המושל הרפובליקני רון דה-סנטיס, ואמרה שהיא מרגישה "בטוחה יותר, לחיות בפלורידה מאשר בקליפורניה. 

(צילום: Shutterstock)

במהלך ראיון שהעניקה ל'גרדיאן', הזמרת והשחקנית שנולדה וגדלה בניו יורק, נזפה בתקשורת על כך שהיא עושה דמוניזציה לסגנון השלטון של דה-סנטיס, וכאמור העידה שהיא מרגישה "בטוחה יותר" במיאמי מאשר בלוס אנג'לס, שם התגוררה בשנים האחרונות והרגישה שהיא צריכה לשאת אקדח כדי להגן על עצמה.

בנקס קישרה ישירות את תחושת הביטחון שלה במיאמי אל דה-סנטיס והמחויבות שלו לנושאים פרקטיים, ואמרה כי המושל הרפובליקני "מתמקד בדברים הבסיסיים" שלא כמו מנהיגים שפועלים לפי אידיאולוגיית ה-woke.

"יש קשישים במדינה שלנו שאין להם הליכונים, שאין להם כסף לעקור שיניים. בענייני בריאות הציבור, המצבים האלה צריכים להיות בעדיפות עליונה על פני ניתוחי פנים של פמיניזציה. כלומר, אני מבינה את זה, אבל אלו ניתוחים קוסמטיים. אבל אתם לא בצרות כמו האישה המבוגרת שלא יכולה לממן דיאליזה. ואני חושבת שדה-סנטיס הוא פועל פרקטית בנושאים האלה", אמרה. 

הראפרית הסבירה כי החיים בלוס אנג'לס במהלך מגפת הקורונה השאירו אותה מבודדת ומפוחדת, אז היא איבדה את האמון בפוליטיקה של העיר, אותה תיארה כרדודה ואובססיבית.

היא הסבירה והצביעה על צביעות:

"בכל מקום באל.איי יש שלט של BLM, ואז אנחנו רואים אנשים לטינים מתים בכל יום… ואין שום שלטים של Latino Lives Matter. אני לא שוללת אף אחת מהבעיות האמיתיות של אנשים שחורים בארה"ב, אבל במדינה עשירה כמו קליפורניה, הנה ג'ני עם הבר יין הביו-דינמי ובית הקפה הטבעוני שלה. יש לה שלט BLM בחלון, אבל אחותי, האם שמת לב לאבא שהביא את משלוח החלב? האם הוא קיבל כוס קפה בחינם?".

"נאלצתי ללכת מכאן כי אני לא רוצה את זה, או שהקורונה תהרוג אותי, או הדיכאון", אמרה בנקס.

"אז בחרתי ללכת למיאמי", הסבירה הראפרית, שם אנשים "מתעסקים בעניינים שלהם". היא המשיכה ושיבחה את דה-סנטיס בו היא רואה כאדם עם הגינות, תכונה שהיא מתקשה למצוא אצל פוליטיקאים דמוקרטים אחרים.



YOU MIGHT ALSO LIKE