הצתה בלוס אנג'לס: יותר מ-100 כבאים נאבקו בשריפה עוצמתית במתחם דירות
גבר חמוש בן 45 איים על שוטרים וזרק לעברם רהיטים מהדירה של אחותו בשכונת מחוז ווסטלייק, עד שלבסוף גרם להצתה שהרסה לחלוטין את הקומה השנייה

שריפה גדולה פרצה בדירה בלוס אנג'לס וגרמה לפציעתו של לפחות אדם אחד, במה שייתכן שמדובר בהצתה שכן המשטרה עצרה חשוד.

עשן שחור סמיך עלה מעל קומפלקס הדירות בן שתי הקומות הממוקם בצומת של רחוס ווסט 7 ואס הובר, בתוך שכונת מחוז ווסטלייק, בסביבות השעה 5:30 בערב.

האש הייתה כה עוצמתית עד שהגיעו למקום יותר מ-100 כוחות כיבוי במאמץ להילחם בהתפשטותה, שנמשך לפחות 53 דקות.

בפעולה מהירה ויעילה, צוותי הכיבוי הצליחו להכיל את הלהבות והמשיכו באסטרטגיית "להקיף ולהטביע" את האש כדי למנוע ממבנים סמוכים אחרים להתלקח. הקומה השנייה של הבניין נהרסה לחלוטין.

כאמור, אדם אחד נפצע ופונה לטיפול רפואי. עשרה בני אדם פונו בבטחה משמונה הדירות בבניין וחמישה בתי העסק שנמצאים בקומה הראשונה. 

האירוע החל לפני הדיווח על הלהבות, שכן משטרת לוס אנג'לס הגיעה לדירה בשל דיווחים על גבר חמוש בן 45 שהואשם באלימות. 

"זיהינו את החשוד כאחיו של הקורבן", אמר מפקדת LAPD, אהרון פונס. "הוא היה תחת איזשהו לחץ, נכנס ויצא מהדירה, ופרץ לדירה שוב".

הכוחות ניסו להיכנס לדירתה של האישה בקומה השנייה, אך "הדלת נחסמה על ידי ספה, וכשהשוטרים ניסו לדחוף ולפתוח, הם ראו את החשוד חמוש בסכין".

בשלב זה העימות החל להחריף, וסרטון שפורסם על ידי אתר חדשות הראה את החשוד מתהלך הלוך ושוב בין שתי מרפסות. בשלב מסוים, הוא החל להשליך לעבר המשטרה רהיטים, בגדים, ואפילו אשפה אותה הצית באש. 

בסופו של דבר, החשוד קפץ מהמרפסת, "והמשטרה החלה לרדוף אחריו על הגג, ולבסוף תפסה אותו".

YOU MIGHT ALSO LIKE