הלם בקנזס: הכלב דרך על הנשק - והרג את הבעלים שלו
הרשויות פרסמו כי ג'וזף סמית' בן ה-32 הוא האינסטלטור הצעיר שנהרג בתאונה הטרגית, לאחר שחיית המחמד האהובה עליו דרכה על רובה הציד שהיה מונח במושב האחורי של רכבו

ג'וזף סמית', אינסטלטור מקנזס, נורה ונהרג בתאונה טרגית לאחר שהכלב שלו דרך על כלי הנשק וגרם לפליטת כדור. 

סמית' בן ה-32 מהעיר מוויצ'יטה, אותר בשבת בבוקר מת ברכבו כ-50 מיילים מביתו, ליד הכפר גאודה ספרינגס שם מתגוררים פחות מ-200 איש. 

השרברב הצעיר ישב במושב הנוסע הקדמי של הטנדר שלו, והשוטרים מאמינים שהכלב שלו דרך על רובה הציד שהיה מונח במושב האחורי. הכדור פגע בגבו, וסמית' נהרג במקום.

כריס בראון, הבעלים של חברת השרברבות בה עבד סמית', ספד לו: "ג'ו היה אדם ייחודי והיה לי העונג לפגוש אותו. היה היה אהוב על כולנו בכל תחומי החיים".

"הוא הצחיק אותנו כל בוקר, בין אם זה היה עליו או בגללו, והוא תמיד דאג להיות באור חיובי. לא משנה כמה היה רע או מלחיץ היום שלי או שלנו, ג'ו תמיד הצליח להרים את מצב הרוח שלנו", בראון כתב ב-GoFundMe שהוקם כדי לעזור למשפחה לכסות את עלויות הלוויה.

נכון ליום שלישי, למעלה מ-9,000 דולר מתוך היעד של 20,000 כבר גויסו כדי "לאפשר למשפחתו של ג'ו להתאבד ללא נטל הלחץ הכלכלי".

אחותו של סמית', ג'ן, כתבה: "הוא היה איש מדהים באמת. הוא היה אדיב, מצחיק, חכם ומאוד אוהב. בכל פעם שהיה נכנס בדלת, הוא היה גורם למישהו לחייך. או מהיותו טמבל, או שרק הנוכחות הטבעית שלו עושה הכל יותר טוב".



YOU MIGHT ALSO LIKE