לוס אנג'לס: פורסמה זהותו של החשוד בן ה-72 שירה למוות בעשרה אנשים
לאחר מצוד שנמשך כ-12 שעות, המשטרה מצאה את גופתו של הו קאן טראן עם פצע ירי בתוך טנדר עם לוחיות רישוי גנובות, זאת שביצע טבח במועדון בו חגגו את ראש השנה הסיני

הרשויות בלוס אנג'לס פרסמו את זהותו של האדם החשוד שרצח עשרה בני אדם, לאחר שפתח באש במועדון לריקודים סלוניים במונטריי פארק, במהלך חגיגות ראש השנה הסיני.

החשוד הו קאן טראן (צילום: AP)

המשטרה מאמינה שמבצע הטבח הוא הו קאן טראן בן ה-72, שגופתו נמצאה עם פצע ירי בתוך טנדר בחניון קניון סטריפ, ליד שדרות ספולוודה והות'ורן בטורנס. זאת לאחר שהוא נמלט מהמועדון בו ביצע את הטבח, ניסה לרצוח אנשים נוספים - ולבסוף ככל הנראה התאבד. 

שריף מחוז לוס אנג'לס, רוברט לונה, הדגיש כי הרשויות לא מחפשות אחר חשודים נוספים. החקירה עוד נמשכת שכן טרם התברר מהו המניע לפיגוע הרצחני, במהלכו גם נפצעו לפחות עשרה בני אדם.

שני מקורות אכיפת החוק סיפרו לחדשות כי החשוד הופיע לאחרונה בתחנת משטרת המט, והתלונן כי המשפחה שלו ניסתה להרעיל אותו. 

כזכור, החשוד פתח באש בתוך סטודיו לריקודים סלוניים בשדרות ווסט גארווי בסביבות השעה 10:20 בערב, בזמן שאנשים חגגו את ראש השנה הסיני. 

(צילום: AP)

שוטרים הגיעו תוך דקות ספורות לזירה, אך החשוד נמלט משם. בעוד שהם ניהלו מצוד אחריו, 20 דקות אחרי התקרית הראשונה דווח על זירת ירי נוספת. "החשוד נכנס, כנראה מתוך כוונה להרוג עוד שני אנשים… אבל שני אנשים השתלטו עליו ועל נשקו, והחשוד ברח", סיפר לונה.

12 שעות לאחר מכן, בשעה 10:20 בבוקר יום ראשון, המשטרה איתרה את כלי הרכב שזוהה כזה שנמלט מהזירה. כאשר הכוחות יצאו מהניידות שלהם לכיוון כלי הרכב, הם שמעו ירייה אחת, ובפנים מצאו את החשוד מת.

במהלך החיפוש במכונית, נמצאו כמה ראיות הקושרות את טראן לשתי זירות הירי. כמו כן, הטנדר בו נסע היה עם לוחיות רישוי גנובות.

YOU MIGHT ALSO LIKE