פערים מוזרים בגרסאות: האם מקסיקו מנסה לטייח את מות עו"ד מקליפורניה?
הסנגור ממחוז אורנג' בן ה-33 חגג את יום הנישואין הראשון שלו כאשר מת באופן מסתורי. תחילה נטען כי הוא נמצא עם כדור בראשו, אך מהר המשטרה שינתה גרסה ואמרה שמדובר בנפילה מקרית מהמרפסת

אשתו של עורך הדין מקליפורניה אליוט בלייר, שנמצא מת במקסיקו בזמן שהשניים חגגו את יום הנישואין הראשון שלהם, סיפרה כי המשטרה אמרה לה בזירה שבעלה נורה בראשו - אם כי הרשויות המקסיקניות כעת מכחישות את הטענה הזו.

החשיפה של עורכי הדין המייצגים את המשפחה ממשיכה את סדרת ההצהרות הסותרות בין משפחתו המתאבלת של בלייר בן ה-33 לבין הרשויות המקסיקניות, לגבי מה הוביל למותו של עובד הסנגוריה הציבורית של מחוז אורנג' בשבת האחרונה באתר הנופש והספא של לאס רוקאס. 

המשפחה והחברים מתעקשים שבלייר היה קורבן ל"פשע אכזרי", בעוד שגורמים מקסיקניים אומרים שהוא מת לאחר שנפל בטעות ממרפסת באתר הנופש. המשפחה עורכת חקירה פרטית, ואחד מעורכי הדין הפרטיים, קייס בארנט, אמר כי בלייר אכן נפל משתי קומות - אך לא ברור מה קרה ברגעים שקדמו לכך.

הפער בין הגרסאות מעלה שאלות רבות, שכן אשתו הטרייה של בלייר, קימברלי וויליאמס, העידה כי שוטרים שהגיעו לזירת המוות אמרו לה במקום שלבעלה יש "חור כדור בראשו". 

יתרה מכך, התובע המחוזי של מקסיקו הורה לחנוט את גופתו של בן ה-33, מה שלא מאפשר למשפחה לערוך דוח רעילות משלה, ובכך לאשש או להפריך את הטענה כי היה שיכור בזמן שמת. גם את טענה זו, הרשויות המקסיקניות הפריכו.

דובר של התובע הכללי של באחה קליפורניה, המדינה הצפונית ביותר במקסיקו, אמר ל'לוס אנג'לס טיימס' כי על פי עדויות של גורמים רשמיים בזירת המוות ומנתיחה שבוצעה בגופה, "לא עולה סימנים לאלימות", ודחה כל ראיה לפציעת ירי.

נציג מלשכת חוקר המוות המקסיקני יצר קשר עם המשפחה ימים לאחר מותו של בלייר, ואמר להם שהסיבה הרשמית היא טראומה בראש. כאשר עלתה השאלה לגבי פצע הירי עליו נטען תחילה, הנציג התעקש שזו טראומה ולא ירי. 

עו"ד המשפחה, בראנט, אמר כי ברגע שהגופה תוחזר לארצות הברית, הם יבצעו נתיחה משלהם.

בארנט גם סיפר לתקשורת על הצהרות שונות מוזרות של הרשויות במקסיקו. התובע הכללי של באחה קליפורניה, למשל, אמר כי בלייר נפל למותו כאשר יצר לגרש יונים, וחיזק זאת כאשר טען שוויליאמס העידה שבעלה נמשך לציפורים רועשות. אלא שהמשפחה מכחישה טענות אלה. 

"אנחנו לא יודעים מה הוא עשה שם בחוץ. אנחנו מנסים לברר", אמר בארנט. 

YOU MIGHT ALSO LIKE